[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Zdalne Wsparcie serwisowe on-line – unikalna na rynku usługa od VENTIA

Opublikowano: 30.03.2020

image

 



Zdalne Wsparcie serwisowe to unikalna w skali rynku usługa bezpłatnego serwisu on-line wprowadzona przez firmę VENTIA dla wszystkich central wentylacyjnych KOMFOVENT, wyposażonych w zintegrowaną automatykę sterowania C5 lub C6.



Usługa Zdalne Wsparcie serwisowe to:

 

 

 

 

 

 

 

 

PEŁNA DIAGNOSTYKA centrali wentylacyjnej KOMFOVENT on-line

 

90% zgłoszeń serwisowych rozwiązanych zdalnie

Usługa bezpłatna zarówno w trakcie, jak i po gwarancji

Dla wszystkich central wentylacyjnych Komfovent wyposażonych w automatykę C5 lub C6

 
 

Poznaj centrale wentylacyjne objęte bezpłatną usługą on-line – Zdalne Wsparcie serwisowe

 

 

    DOMEKT          VERSO             RHP                        VERSO PRO                   VERSO PRO 2

 

Jak skorzystać z bezpłatnego Zdalnego Wsparcia serwisowego Komfovent od VENTIA:

 



Wchodzisz na stronę www.serwis.ventia.pl i robisz zgłoszenie serwisowe

 

 


ZAZNACZASZ w formularzu opcję „Zdalne Wsparcie serwisowe”



 



Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy dogodny dla Ciebie termin wykonania usługi

 



W dniu usługi połączymy się z Tobą on-line i wykonamy pełną diagnostykę Twojej centrali


 

Jeśli to możliwe, Twój problem zostanie usunięty zdalnie. Statystyki pokazują, że to 90% wszystkich przypadków.

 





Jeśli konieczny okaże się przyjazd serwisu, nasz konsultant dołoży wszelkich starań, aby urządzenie działało do tego czasu w trybie serwisowym.

 



 

Jeśli Twoje urządzenie jest na gwarancji, serwis zostanie wysłany w pierwszym możliwym terminie. O statusie na bieżąco będzie informowany poprzez System Serwisowy VENTIA.

 



 

Jeśli Twój urządzenie jest po gwarancji, otrzymasz pełen kosztorys naprawy. Dopiero po Twojej akceptacji serwis zostanie wysłany.

 


Przed wykonaniem zgłoszenia serwisowego i zaznaczenia opcji Zdalnego Wsparcia serwisowego zapoznaj się z instrukcją Usługi oraz jej Regulaminem na stronie www.serwis.ventia.pl
 

 

Centrale wentylacyjne KOMFOVENT od VENTIA to pełne wsparcie:



Handlowe


Techniczne


Serwisowe

 

 



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Ventia

E-mail: info@ventia.pl

Tel: +48 22 841 11 65
Fax: +48 22 841 10 98
Adres:
Słowikowskiego 81
05-090 Raszyn

VBW:The Big 5 Show - poznajemy kolejne rynki zagraniczne

Katalog firm

  • Uniwersal

    Przedsiębiorstwo Produkcyjne UNIWERSAL Sp z o.o. istnieje od 1988 roku i zajm…
    Uniwersal
  • Irmark

    IRMARK to firma rodzinna w 100% z polskim kapitałem. Od samego początku dział…
    Irmark
  • VILPE

    VILPE® to projektowane i produkowane w Finlandii rozwiązania system&oacut…
    VILPE

Promocje

Polecamy