Rosenberg: Kierownik serwisu

Kierownik serwisu 
Miejsce wykonywania pracy: ul. Plantowa 5, 05-830 Nadarzyn

 

Opis stanowiska:

  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i ich wstępna weryfikacja
  • diagnozowanie usterek i awarii
  • przeprowadzanie rozruchów urządzeń
  • nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy urządzeń
  • aktywne wspieranie działu technicznego i działu marketingu
  • współpraca przy opracowywaniu i tłumaczeniu dokumentacji technicznej - weryfikacja
  • współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami – doradztwo techniczne
  • koordynacja i optymalizacja procedur reklamacyjnych i serwisowych
  • współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami serwisowymi na terenie kraju - przydzielanie i koordynacja prac, nadzorowanie jakości wykonywanych usług, nadzorowanie dokumentacji z napraw
  • analiza i monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych i serwisowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów reklamacyjnych i serwisowych
  • sporządzanie dokumentacji serwisowej
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji na konferencjach i targach
  • współpraca z działami technicznymi zakładów produkcyjnych
  • nadzór budżetu
  • raportowanie wykonywanych prac
  • dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi


Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: automatyka, mechatronika, elektronika, elektrotechnika)
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • doświadczenie w branży HVAC (serwis lub dział techniczny)
  • ogólna wiedza techniczna
  • komunikatywna znajomość technicznego języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do wyjazdów służbowych (teren Polski)
  • gotowość do kilkudniowych wyjazdów na szkolenia produktowe w zakładach produkcyjnych (Niemcy, Węgry, Francja, Hiszpania)
  • nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • wysoka kultura osobista
  • zdolności analityczne
  • efektywna samoorganizacja pracy
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie i chęć do pracy


Oczekiwania mile widziane:

  • znajomość procesów związanych z obsługą reklamacyjną i serwisową
  • znajomość języka niemieckiego


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (w uzasadnionych przypadkach możliwe również inne formy zatrudnienia) w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę, dającą możliwość osobistego rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie (6 000 ÷ 10 000 PLN brutto – zależnie od kwalifikacji)
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  •  

Wszystkie osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do wysłania dokumentu aplikacyjnego (CV), za pomocą poczty elektronicznej, na adres: praca@rosenberg.pl 


Na zgłoszenia czekamy do 31.01.2018.


Prosimy o dołączenie klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)." 

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.