[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Nowy system serwisowy VENTIA – w czym możemy Ci pomóc?

Opublikowano: 12.08.2019

image

Z dniem 15 lipca 2019 roku, firma VENTIA uruchomiła nowy, autorski system serwisowy VENTIA SERWIS. Nowy system w sposób znaczący zwiększa komfort klientów i przyczynia się do jeszcze większego usprawnienia procesów obsługi zgłoszeń serwisowych.


Silny nacisk został także położony na promocję usługi „Zdalnego wsparcia” VENTIA. Jak wynika ze statystyk 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych central wentylacyjnych nie jest związanych z usterkami fabrycznymi i można je rozwiązać zdalnie (dzięki standardowemu w centralach Komfovent, opartych o automatykę C5 i C6, modułowi web server). W ten sposób możemy również pomóc klientowi uruchomić urządzenie i je skonfigurować. W przypadku konieczności wysłania serwisu mamy już wstępnie rozpoznaną sytuację - co również wpływa na czas usługi i zadowolenie klienta. „Zdalne wsparcie” dla urządzeń Komfovent jest bezpłatne niezależnie czy centrala jest na gwarancji czy już po niej.


„Celem jaki nam przyświecał przy budowie autorskiego systemu serwisowego VENTIA było maksymalne odciążenie i wsparcie klientów. Rozumiemy, jak stresujący jest to moment dla klienta, dlatego chcemy aby proces zgłoszenia serwisowego i jego realizacji był maksymalnie szybki, przejrzysty i przyjazny. Nowy system zapewni jeszcze lepszą komunikację na linii VENTIA – klient. Na każdym etapie zgłoszenia klient będzie mógł podejrzeć swoje zlecenie i sprawdzić jego aktualny status. Dodatkowo system będzie automatycznie wysyłał informacje do zgłaszającego. Koordynator serwisu będzie mógł komunikować się z klientem przez system w czasie rzeczywistym. Jako firma stawiamy na budowanie pozytywnych długofalowych relacji z klientami dlatego zależy nam aby obsługa posprzedażowa była na najwyższym możliwym poziomie”
. Tomasz Osuchowski, Kierownik Marketingu VENTIA


Autorem założeń systemu i osobą odpowiedzialną za jego wdrożenia jest Adrian Zagulski koordynator Serwisu w VENTIA.



Zobacz nowy system serwisowy VENTIA https://serwis.ventia.pl


 Nowy system serwisowy VENTIA – w czym możemy Ci pomóc?



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Ventia

E-mail: info@ventia.pl

Tel: +48 22 841 11 65
Fax: +48 22 841 10 98
Adres:
Działkowa 121 A
02-234 Warszawa

Katalog firm

  • Uniwersal

    Przedsiębiorstwo Produkcyjne UNIWERSAL Sp z o.o. istnieje od 1988 roku i zajm…
    Uniwersal
  • Jeven

    Firma Jeven Sp. z o.o. specjalizuje się od lat w sprzedaży na rynku polskim p…
    Jeven
  • VILPE

    VILPE® to projektowane i produkowane w Finlandii rozwiązania system&oacut…
    VILPE

Promocje

Polecamy