Odwiedź stoisko Samsung na targach RetailShow 2012 w centrum Expo XXI w Warszawie

W dniach 21-22 listopada Samsung Electronics Polska zaprezentuje na targach RetailShow 2012 w Warszawie, ofertę urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych dla handlu i usług . Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Samsung (stoisko F03) oraz sklepu modelowego Perfect Store, w którym znaleźć będzie można przykłady wykorzystania naszych urządzeń.

Informacje o targach RetailShow 2012

Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 przeznaczone są dla całej branży handlowej: sieci handlowych, w tym sieci spożywczych, odzieżowych, RTV AGD, sieci budowlanych i wyposażenia wnętrz, sieci saloników prasowych i drogerii, sieci sklepów przy stacjach paliw, zarządców i najemców centrów handlowych, właścicieli niezależnych sklepów oraz aptek. Przez dwa dni targów goście będą mogli szczegółowo zapoznać się z ofertą ponad 150 firm z Polski i Europy, specjalizujących się w dostarczaniu wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Targom towarzyszyć będą konferencja dla handlu - Retail Congress 2012 oraz warsztaty z partnerami handlowymi w ramach Retail Partners Day 2012. Na zakończenie pierwszego dnia targów podczas Retail AfterParty 2012 nastąpi wręczenie prestiżowych nagród w konkursach Innowacje Handlu 2012 oraz POS Stars. Organizatorem targów jest ECP Polska Sp. z o.o. Więcej informacji: www.retailshow.pl

W najbliższą środę i czwartek, 21-22 listopada 2012 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI na ul. Igancego Prądzyńskiego spotkają się przedstawiciele polskiej branży retailowej. III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 zgromadzi kilka tysięcy gości zainteresowanych ofertą projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych oraz towarów FMCG.

Niewątpliwą atrakcją targów będzie The Perfect Store 2012, czyli modelowy sklep zbudowany na powierzchni 200 m2 i odwzorowujący realne warunki do prezentacji produktów. W sklepie znajdą się innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie, w tym: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, Digital Signage, systemy fiskalne i wagi, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Goście targów będą mieli okazję sprawdzić i wypróbować w praktyce wszystkie prezentowane tu rozwiązania i urządzenia.