Zymetric: Globalni gracze trzymają się razem

To kolejny rok marki Midea, jako oficjalnego partnera Manchester City. Podobne wartości grup pozwoliły na wypracowanie dobrej współpracy. Teraz, razem z Midea kibicujemy zawodnikom Man City, którzy lada chwila zagrają w finale Ligi Mistrzów.


Partnerstwo Midea i Manchester City rozpoczęło się w styczniu 2020 roku. Punktem kulminacyjnym współpracy była akcja #MideaHomeChallenge. Brando Brandstaeter, dyrektor ds. Marek i komunikacji w międzynarodowym dziale biznesowym Midea Group, powiedział: „Byliśmy podekscytowani, mogąc ogłosić naszą współpracę z Manchesterem City w zeszłym roku. W świetle pandemii zmobilizowaliśmy nasze zespoły do ​​stworzenia Midea Home Challenge, które pomogło w rozpoczęciu partnerstwa w nieoczekiwany, ale angażujący sposób”. Sześciotygodniowa kampania dotarła do 2,6 milionów użytkowników mediów społecznościowych. Akcja podczas lockdownu w kreatywny sposób zaangażowała i zainspirowała do działania fanów piłki nożnej na całym świecie, którzy wzięli udział w serii wyzwań i trick-shotów przy użyciu sprzętu AGD Midea. W zabawę zaangażowali się też zawodnicy i trenerzy.


Współpraca z Manchesterem City w tych trudnych czasach dała pewność na poszerzenie i zacieśnienie dalszych relacji z City Football Group i tak, do listy w tym roku dołączyli Manchester City Women i New York City FC. „Midea to marka, której wartości i ambicje są zbieżne z Manchesterem City i cieszymy się, że teraz rozszerzamy to partnerstwo o kolejne drużyny z rodziny City Football Group” – powiedział Stephan Cieplik, starszy wiceprezes ds. Globalnych partnerstw w City Football Group. To nie koniec takich akcji. Midea przygotowuje kolejne kampanie z męskimi i żeńskimi graczami Manchester City. Nie zabraknie też brandingu na stadionie Etihad i platformach internetowych klubu.

Przed nami też finał Ligi Mistrzów. Razem z Midea kibicujemy piłkarzom Manchester City, którzy zmierzą się z Chelsea FC.

Bądźcie przed telewizorami już 29 maja o godz. 21.00.