THERMOSILESIA zorganizowała festiwal koreański dla branży instalacyjnej

5 listopada b.r. THERMOSILESIA zaprosiła instalatorów na nietypową promocję urządzeń LG. W ramach Dnia Otwartego, zorganizowanego wspólnie z koreańskim producentem LG, w siedzibie THERMOSILESIA w Rudzie Śląskiej zagościły orientalne klimaty dalekiej Azji.


Wydarzenie zorganizowane dla branży instalacyjnej służyło promocji urządzeń producenta LG Electronics, którego THERMOSILESIA jest oficjalnym partnerem i autoryzowanym dystrybutorem w zakresie HVAC. Organizatorzy zdecydowali się promować klimatyzatory i pompy ciepła koreańskiego potentata technologicznego w nietypowy sposób. - Pomysł, aby promować produkty LG, przybliżając kulturę Korei Południowej, gdzie narodziła się myśl technologiczna producenta, okazał się strzałem w dziesiątkę. Dzięki konwencji wydarzenia zaskoczyliśmy naszych klientów, którzy zamiast spodziewanych szkoleń produktowych odbyli z nami i promotorkami kultury i języka koreańskiego egzotyczną, wirtualną podróż do Korei. Podsumowując wyniki sprzedaży, nie mam wątpliwości, że tego rodzaju akcje marketingowego są tym, czego nasi klienci oczekują – ocenia Adam Jokel Dyrektor Handlowy THERMOSIELSIA.

Przybyli do THERMOSILEISA goście przede wszystkim skosztowali specjałów tradycyjnej kuchni koreańskiej. Kimchi, czyli kiszona kapusta pekińska z dodatkiem warzyw, a także ramen w koreańskim wydaniu były elementami egzotycznej podróży kulinarnej. Poczęstunkowi towarzyszył specjalny pokaz Sushimastera, który w trakcie trwania imprezy przygotowywał indywidualne porcje, prezentując składniki, opowiadając ciekawostki i wyjaśniając rytuały związane z jedzeniem sushi. Zainteresowani mogli skorzystać z lekcji jedzenia pałeczkami. Poza ucztą dla ciała goście zakosztowali również odrobiny południowokoreańskiej kultury i tradycji. Dużą popularnością cieszyły się pokazowe lekcje języka koreańskiego prowadzone przez lektorki ubrane w tradycyjnych strojach koreańskich HANBOK. Cel imprezy był również sprzedażowy, dlatego kupujący tego dnia produkty LG wzięli udział w konkursie sprzedażowym z atrakcyjnymi nagrodami. Klienci THERMOSILESIA, głównie firmy instalacyjne oraz hurtownicy, którzy wygenerowali tego dnia najwyższy obrót w grupie produktów LG, otrzymali m.in. vouchery do górskiego spa oraz karty przedpłacone do sieci sklepów Castorama.