Samodzielna księgowa ze znajomością kadr i płac

Hurtownia wentylacji i klimatyzacji poszukuje osoby do prowadzenia pełnej księgowości i spraw kadrowo-płacowych spółki komandytowej w siedzibie firmy

Realizujemy sprzedaż hurtową i detaliczną (kasa fiskalna). Posiadamy własny magazyn i budynek z nowoczesną przestrzenią biurową na Warszawskiej Białołęce.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie.
  • Prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników (ok. 20 osób).
  • Księgowanie zakupów – kwalifikacja kosztów.
  • Uzgadnianie i księgowanie sprzedaży.
  • Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, uzgadnianie rozrachunków.
  • Księgowanie innych dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych.
  • Ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji.
  • Ustalanie podstawy opodatkowania.
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, podatków lokalnych oraz sprawozdań GUS.
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, ZUS, GUS.
  • Rozliczanie inwentaryzacji magazynu.
  • Nadzór i weryfikacja dokumentów księgowych.
  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu księgowości.


Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego: ekonomia, rachunkowość, finanse etc.
  • Min. 3,5 roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółki.
  • Doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi pracowników.
  • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych oraz Płatnik.
  • Dobrej, praktycznej znajomości zasad księgowania, przepisów podatkowych (VAT i CIT), ustawy o rachunkowości oraz przepisów ZUS i prawa pracy oraz innych regulacji prawnych.
  • Umiejętności analitycznych oraz umiejętności identyfikowania problemów i aktywnego poszukiwanie rozwiązań.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
  • Skrupulatności, dokładności, terminowości, umiejętności pracy pod presją czasu.
  • Znajomość pakietu MS Office – w szczególności MS Excel.
  • Znajomość systemu WA-PRO Fakir – będzie dodatkowym atutem.


Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • przyjazną atmosferę współpracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres barbara.lowicka@hts.com.pl

Do CV proszę załączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 r. (Dz.U.nr 133 poz. 883).