[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Rozwój firmy usługowej wymaga większej efektywności- uzyskaj ją dzięki systemowi do zarządzania pracownikami w terenie

Opublikowano: 11.06.2018

image

Żyjemy w erze informacji i usług. Jakość codziennego życia w dużej mierze wynika z profesjonalizmu firm, których produkty zamawiamy do domu lub miejsca pracy. Doskonale wiesz o tym jako przedsiębiorca, który odczuwa rosnący popyt na swoje usługi. Jednak bez zmian w kierunku skutecznego zarządzania zainteresowanie przedsiębiorstwem nie przełoży się na zyski i zamiast pociągać firmę do sukcesu, przyczyni się do jej kłopotów. Jak stawić czoła wyzwaniu i zwiększyć efektywność, a dzięki temu skalę działalności? Odpowiedzią jest system do zarządzania pracownikami w terenie.



Popyt i efektywność
Zarządzasz firmą świadczącą usługi w terenie, np. w segmencie HVAC, oferując serwis klimatyzacji, wentylacji czy ogrzewania? Kilka refleksji poniżej przyda się wszystkim przedsiębiorcom, którzy korzystają z pracowników terenowych, a więc firmom transportowym, usługowym, serwisowym, handlowym itp.
Zgodnie z prognozami, popyt na tego typu usługi wciąż rośnie. Jednak idą za tym coraz większe wymagania klientów. Każdy oczekuje rzetelnej komunikacji, fachowej obsługi i możliwości zindywidualizowania zlecenia. Twój problem może polegać na braku efektywności. Co z tego, że odbierasz więcej telefonów od potencjalnych klientów, skoro nie dajesz rady „wcisnąć” ich w harmonogram? Jaką wartość mają pozytywne recenzje umiejętności Twoich pracowników, jeśli w praktyce wciąż nie zaczynasz zarabiać więcej? Jak widać – istnieje realny problem.
Praktyka pokazuje, że tam, gdzie zatrudnia się pracowników terenowych, wciąż panują zasady organizacji rodem sprzed dekad. Wiele przedsiębiorstw zdaje się w ogóle nie zauważać technologicznych przemian. A procesy automatyzacji zarządzania znacząco przekładają się na efektywność firm.


Jak rozpoznać firmę serwisową z problemami? Oto kilka najczęstszych problemów:
  • powstają opóźnienia ze względu na brak bezpośredniej komunikacji między technikami a klientami,
  • pracownicy biurowi nie mają skutecznych narzędzi kontrolnych dotyczących m.in. lokalizacji pracowników terenowych,
  • trasy są niekorzystnie rozłożone, przez co traci się czas,
  • zlecenia są przyjmowane bez długofalowej analizy,
  • dokumentacja jest rozproszona,
  • tradycyjne formy komunikacji pomiędzy klientami, pracownikami biurowymi i pracownikami terenowymi zabierają zbyt dużo czasu,
  • przedsiębiorcy nie ma narzędzi analitycznych służących do ewaluacji działań i wyciągania praktycznych wniosków.


Podsumowując: nawet jeżeli rośnie popyt na Twoje usługi, bez zwiększenia efektywności nie masz szans na wykorzystanie tego potencjału. Receptą na ten problem jest inwestycja w narzędzia służące do automatyzacji kluczowych procesów w firmie, nie tylko z segmentu HVAC.



Skuteczne zarządzanie w terenie
Efektywna firma usługowa i serwisowa, która opiera się o działania pracowników terenowych, potrzebuje kompleksowego narzędzia, które zrealizuje jednocześnie kilka kluczowych celów otwierających nowe perspektywy. W dobie powszechnego dostępu do urządzeń mobilnych Twoi pracownicy mogą operować w ramach specjalnej aplikacji mobilnej, która pozwala na przykład na błyskawiczny kontakt i podejmowanie decyzji w zależności od potrzeb. Jeśli dostęp do oprogramowania zyskają także klienci, jedna i druga strona będzie mogła na bieżąco się komunikować i ustalać np. zmianę godzin serwisu. W ten sposób unikniesz zbędnych przestojów lub niepotrzebnych nerwów po stronie klientów bądź pracowników.
Dając klientowi szansę oceny usług w czasie rzeczywistym, udowadniasz, że dbasz o reputację firmy i zależy Ci na poznaniu prawdziwej opinii. Mobilny kalendarz daje pewność, że zlecenia są przyjmowane w szerokiej perspektywie, a wszystkie dane dostępne na wyciągnięcie… smartfona. Usprawniona, nowoczesna komunikacja z pracownikami to mało inwazyjna, a zarazem skuteczna metoda kontroli efektywności ich pracy.


Co więcej, dzięki aplikacji mobilnej obsługującej większość zadań stojących przed firmą pracownicy terenowi znacznie usprawniają między innymi wystawianie faktur i rachunków, sprawdzanie archiwum zleceń i płatności czy wykonywanie fotografii. Bez zbędnej roboty „papierkowej”, w zaskakująco nowoczesny sposób dla klienta, wygodnie dla wszystkich pracowników firmy – tak pracuje się z użyciem systemów, które działają płynnie z poziomu komputera oraz urządzeń mobilnych.
Weź przykład z zachodnich firm segmentu HVAC, które na podstawie rynkowych prognoz już jakiś czas temu postawiły na unowocześnienie procesów komunikacyjnych w ramach codziennej działalności. Efektywne zarządzanie „terenem” z biura przekłada się na realne zyski, nie tylko materialne, ale i wizerunkowe.
Dowiedz się, jak funkcjonują te narzędzia w Polsce oraz co zyskujesz w perspektywie Twojej wyjątkowej działalności.

Więcej informacji na stronie www.facilitime.pl



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
kujawska
81-862 Sopot

Katalog firm

  • Swegon

    Swegon Sp. z o.o. to polska część szwedzkiego koncernu Swegon, który j…
    Swegon
  • Kira

    Firma KIRA jest oficjalnym dystrybutorem urządzeń klimatyzacyjnych koreańskie…
    Kira
  • Refsystem

    Refsystem to silnie rozwijająca się firma, która działa w branży wenty…
    Refsystem

Produkty