Rotenso wystartowało z kampanią reklamową

Jedna z najszybciej rozwijających się marek energooszczędnych klimatyzatorów i pomp ciepła Rotenso rozpoczęła intensywne działania marketingowe. Od początku kwietnia do końca listopada konsumenci usłyszą o marce na antenie największych rozgłośni radiowych w naszym kraju. Promocji w radiu towarzyszą publikacje w drukowanych magazynach branżowych, ogólnobudowlanych, architektonicznych oraz działania w obszarze digital marketingu.


- Rotenso pod względem marketingowy jest fenomenem. Dynamiczny wzrost udziału w rynku w segmencie klimatyzacji był przez lata wspierany działaniami marketingowymi prowadzonymi prawie wyłącznie za pośrednictwem portali i prasy branżowej skierowanej do firm instalatorskich, praktycznie z pominięciem komunikacji do konsumenta – wyjaśnia szef działu marketingu Rotenso Radomir Buksza

Zdaniem producenta o sukcesie Rotenso w przeszłości zdecydowała jakość i zawansowana technologia, która od lat skłaniała firmy instalatorskie do polecania klientom urządzeń sygnowanych logo Rotenso.

- Obecnie, poza innowacyjną technologią, ofertę Rotenso wyróżnia także bodaj najszerszy na rynku wybór modeli klimatyzatorów pokojowych oraz nietuzinkowy design urządzeń, które są odpowiedzią na popularne trendy w aranżacji wnętrz. Decyzje w zakresie wyboru wyglądu urządzeń są jak wiadomo domeną klientów indywidualnych dlatego właśnie uznaliśmy, że to odpowiedni moment na komunikację z nimi, a co za tym idzie sponsoring audycji radiowych oraz reklamy w popularnych magazynach i na portalach budowalnych i wnętrzarskich – wyjaśnia Radomir Buksza

Przez najbliższe 8 miesięcy tj. od kwietnia do końca listopada o Rotenso będzie można usłyszeć na antenie dwóch największych stacji radiowych w Polsce: RMF FM oraz Radia Zet. Ponadto reklamy, materiały eksperckie, porady dotyczące produktów marki pojawiają się w najpoczytniejszych magazynach skierowanych dla budujących domy jak np. MURATOR, Budujemy dom oraz na portalach oraz w katalogach związanych z szeroko pojętym designem np. Architektura i Biznes. Równolegle marka kontynuuje komunikację do branży instalacyjnej za pośrednictwem magazynów i portali Rynek Instalacyjny, Chłodnictwo i Klimatyzacja, Polski Instalator, Fachowy Instalator, klimatyzacja.pl, ogrzewnictwo.pl. Kampanii reklamowej towarzyszą działania w obszarze digital marketingu, marka rozwija profile w social media, a także pracuje nad projektem Akademia Rotenso, który ma być odpowiedzią na potrzebę dostarczenia informacji o technologii w sposób zrozumiały dla użytkowników systemów klimatyzacji i pomp ciepła.