Menerga przyjęła na siebie to wyzwanie. Dla central w technologii basenowej został zaprojektowany regulator / interfejs HMI (Human-Machine-Interface) z wyświetlaczem graficznym, pokrętłem-przyciskiem oraz diodami sygnalizacyjnymi. Z obsługą centrali przy pomocy tego regulatora poradzi sobie nawet laik. Na wyświetlaczu użytkownik może odczytać stan pracy centrali i najważniejsze parametry. Dostęp do menu jest intuicyjny i przejrzysty dzięki zastosowaniu pokrętła-przycisku. Dokładny sposób obsługi i programowania urządzenia dostępny jest w załączanej do urządzenia dokumentacji technicznej. Menu dostępne jest w wielu językach, w zależności od życzenia klienta.
Atuty:
Obsługa w dowolnym miejscu
Panel obsługowy z wyświetlaczem montowany na hali basenowej. Pozwala on użytkownikowi na regulację temperatury oraz poziomu wilgotności w określonym zakresie, a także na przełączanie centrali w tryb basenowy.
"Basen w jabłuszku" - komfort ponad wszystkoPoszerzamy możliwości komfortu: zdalne sterowanie centralą klimatyzacyjną do hal basenowych znajduje się w zasięgu sieci WLAN. Komunikacja z "Klimą" za pomocą iPhone'a! Jedno kliknięcie na Logo MENERGA wystarcza na bezpośrednie połączenie się z centralą, czy to z hali basenowej, czy z sypialni albo ogrodu. Aktualna temperatura wody, temperatura i wilgotność powietrza, czy też stan pracy centrali może zostać sprawdzony i zmieniony przez telefon! Teraz użytkownik może dostosować parametry wody i powietrza na hali basenowej zanim wróci do domu - basen będzie gotowy na jego przybycie!
Dla tradycjonalistów
Gdy użytkownik potrzebuje mieć jedynie kontrolę nad temperaturą panującą w hali basenowej, wówczas doskonałym rozwiązaniem będzie Panel CRB. Panel informuje również użytkownika o stanach pracy centrali i wystąpieniu ewentualnych zakłóceń. Na hali basenowej panel pozwala także na zmianę wilgotności powietrza w ograniczonym zakresie.
Monitoring "via internet"
Jest to opcja pozwalająca użytkownikowi oraz Serwisowi MENERGA na stałą kontrolę urządzeń poprzez połączenie internetowe. Nie ma już potrzeby wzywania serwisu na obiekt - wystarczy komputer oraz adres IP, aby serwisować urządzenia "na odległość". A w razie wystąpienia awarii urządzenia, serwisanci są w stanie zdalnie stwierdzić jakie zakłócenie wystąpiło i przygotować odpowiednie narzędzia oraz części aby dokonać naprawy.