Pompa próżniowa Value v-i180sv 198 l/min. jednostopniowa z elektrozaworem i wakuometrem

POMPA PRÓŻNIOWA jednostopniowa VALUE V-i180SV 198 l/min. z wakuometrem i zaworem elektromagnetycznym

Nowa seria pomp próżniowych do czynników R410A, R407C, R134 itd. Pompy próżniowe VALUE to pompy łopatkowe jednostopniowe ze smarowaniem olejowym z wbudowanym wakuometrem, stosowane min. w klimatyzacji i chłodnictwie służące do usuwania gazów (wytworzenia podciśnienia) w zamkniętej przestrzeni.

Ponadto pompa ta jest wyposażona:

  • w zawór bezpieczeństwa, która nawet przy awarii zasilania, odcina pompę od układu,
  • duża dokładność manometrów,
  • zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się oleju,
  • duży wziernik wskazujący poziom oleju oraz zabezpieczenie uniemożliwiające załączenie pompy bez oleju,
  • dwustopniowa.


Zastosowanie pomp próżniowych:

  • serwisowanie układów chłodniczych oraz klimatyzacyjnych,
  • pakowanie próżniowe,
  • pompy wstępne,
  • analiza gazów,
  • urządzenia medyczne,
  • oraz wszędzie tam gdzie wymagane jest wytworzenie podciśnienia.


Właściwości pomp próżniowych:

  • Zapobieganie powrotu oleju. Kanał dla gazów wstępnych został specjalnie zaprojektowany. Dzięki niemu przemieszczający się olej nie przedostanie się do wypompowywanych zbiorników i układów.
  • Zapobieganie wydmuchu par oleju. Oddzielony zbiornik oraz urządzenia separujące na wydechu pompy zapobiegają wydmuchiwaniu, rozbryzgiwaniu oleju.
  • Obudowa ze stopu aluminium. Zastosowana została obudowa ze stopu aluminium. Stopy aluminium wykazują się bardzo dobrą przewodnością cieplną i wytrzymałością. Dzięki temu pompa jest lepiej chłodzona i może pracować długotrwale. Ponadto pompa ma ładny metaliczny wygląd.
  • Zaprojektowana od podstaw. Elementy elektryczne, mechaniczne i niemechaniczne zostały zaprojektowane od podstaw, co przyczyniło się do stworzenia pomp bardziej kompaktowych, lżejszych i niezawodnych.
  • Wysoki moment rozruchowy. Zaprojektowany wysoki moment rozruchowy ułatwia rozruch i zwiększa efektywność. Pompa może pracować nawet w niskich temperaturach i przy niskim napięciu.
  • Wymuszony system smarujący (pompy dwustopniowe). Pompy te mają zaimplementowane system smarujący zaprojektowany do dostarczania czystego, przefiltrowanego oleju do wszystkich wewnętrznych łożysk i powierzchni zużywających się, niezależnie od ciśnienia operacyjnego pompy.
  • Niski hałas i wibracje. Elastyczne połączenie umieszczone pomiędzy silnikiem i modułem skutkuje super cichą i płynną pracą.
  • Wysoka dokładność manometrów, 
  • Zabezpieczenie uniemożliwiające załączenie pompy bez oleju.