[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Samodzielna księgowa ze znajomością kadr i płac

Opublikowano: 26.04.2017
image

Hurtownia wentylacji i klimatyzacji poszukuje osoby do prowadzenia pełnej księgowości i spraw kadrowo-płacowych spółki komandytowej w siedzibie firmy.

Realizujemy sprzedaż hurtową i detaliczną (kasa fiskalna). Posiadamy własny magazyn i budynek z nowoczesną przestrzenią biurową na Warszawskiej Białołęce.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie
  • Prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników (ok. 20 osób)
  • Księgowanie zakupów – kwalifikacja kosztów
  • Uzgadnianie i księgowanie sprzedaży
  • Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, uzgadnianie rozrachunków
  • Księgowanie innych dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych
  • Ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji
  • Ustalanie podstawy opodatkowania
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, podatków lokalnych oraz sprawozdań GUS
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, ZUS, GUS
  • Rozliczanie inwentaryzacji magazynu
  • Nadzór i weryfikacja dokumentów księgowych
  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu księgowości

Od kandydata oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego kierunkowego: ekonomia, rachunkowość, finanse etc.
  • Min. 3,5 roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółki
  • Doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi pracowników
  • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych oraz Płatnik
  • Dobrej, praktycznej znajomości zasad księgowania, przepisów podatkowych (VAT i CIT), ustawy o rachunkowości oraz przepisów ZUS i prawa pracy oraz innych regulacji prawnych
  • Umiejętności analitycznych oraz umiejętności identyfikowania problemów i aktywnego poszukiwanie rozwiązań
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Skrupulatności, dokładności, terminowości, umiejętności pracy pod presją czasu
  • Znajomość pakietu MS Office – w szczególności MS Excel
  • Znajomość systemu WA-PRO Fakir – będzie dodatkowym atutem

Zapewniamy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • przyjazną atmosferę współpracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres barbara.lowicka@hts.com.pl.
Do CV proszę załączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997r (Dz.U.nr 133 poz. 883).



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

HTS

E-mail: hts@hts.com.pl

Tel: +48 22 747 05 44
Fax: +48 22 811 23 08
Adres:
Borecka 4 B
03-034 Warszawa

Katalog firm

  • Wienkra

    Wienkra powstała w 1990 roku jako spółka polsko-austriacka. Obecnie po…
    Wienkra
  • Klimatyzacja Warszawa

    Klimatyzacja, Wentylacja - świadczymy usługi montażu oraz serwisu klimatyzacj…
    Klimatyzacja Warszawa
  • ebm-papst

    ebm-papst Polska Sp. z o.o. posiadamy jedyny w swoim rodzaju asortyment produ…
    ebm-papst

Ogłoszenia z Praca.pl