Samodzielna księgowa ze znajomością kadr i płac
Hurtownia wentylacji i klimatyzacji poszukuje osoby do prowadzenia pełnej księgowości i spraw kadrowo-płacowych spółki komandytowej w siedzibie firmy
Realizujemy sprzedaż hurtową i detaliczną (kasa fiskalna). Posiadamy własny magazyn i budynek z nowoczesną przestrzenią biurową na Warszawskiej Białołęce.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie.
- Prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników (ok. 20 osób).
- Księgowanie zakupów – kwalifikacja kosztów.
- Uzgadnianie i księgowanie sprzedaży.
- Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, uzgadnianie rozrachunków.
- Księgowanie innych dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych.
- Ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji.
- Ustalanie podstawy opodatkowania.
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, podatków lokalnych oraz sprawozdań GUS.
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, ZUS, GUS.
- Rozliczanie inwentaryzacji magazynu.
- Nadzór i weryfikacja dokumentów księgowych.
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu księgowości.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego kierunkowego: ekonomia, rachunkowość, finanse etc.
- Min. 3,5 roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółki.
- Doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi pracowników.
- Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych oraz Płatnik.
- Dobrej, praktycznej znajomości zasad księgowania, przepisów podatkowych (VAT i CIT), ustawy o rachunkowości oraz przepisów ZUS i prawa pracy oraz innych regulacji prawnych.
- Umiejętności analitycznych oraz umiejętności identyfikowania problemów i aktywnego poszukiwanie rozwiązań.
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
- Skrupulatności, dokładności, terminowości, umiejętności pracy pod presją czasu.
- Znajomość pakietu MS Office – w szczególności MS Excel.
- Znajomość systemu WA-PRO Fakir – będzie dodatkowym atutem.
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- przyjazną atmosferę współpracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres barbara.lowicka@hts.com.pl
Do CV proszę załączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 r. (Dz.U.nr 133 poz. 883).