Nowa eko-flota Grupy Klima-Therm

W II kwartale 2020 roku Grupa Klima-Therm rozpoczęła wymianę parku samochodowego na nowe modele marki Toyota wyposażone w nowoczesny, przyjazny środowisku napęd hybrydowy. Proces wymiany docelowo obejmie ponad 110 aut osobowych, które poza ekologicznym silnikiem wyróżnia rozbudowany pakiet najnowocześniejszych systemów podnoszących bezpieczeństwo i komfort użytkowania firmowej floty.


Grupa Klima-Therm, podążając za ideą zrównoważonego rozwoju, wspiera szereg proekologicznych inicjatyw związanych z minimalizowaniem negatywnego wpływu swojej działalności biznesowej na środowisko naturalne. W myśl tej zasady, wyrażonej mottem „We care about Air”, do floty samochodów wykorzystywanych przez pracowników do realizacji zadań służbowych firma już trzy lata temu wprowadziła nowoczesne auta z napędem hybrydowym. W kwietniu i maju br. we wszystkich spółkach z Grupy ponad 110 samochodów hybrydowych poddano procesowi wymiany na najnowsze modele marki Toyota.


– Nasza flota z pewnością jest jedną z najnowocześniejszych w Polsce. Dzięki wieloletniej, owocnej współpracy z dealerem Toyoty firmą Anro-Trade z Chwaszczyna, w tak krótkim czasie wymienimy całą flotę na kolejną generację ekologicznych, doskonale wyposażonych samochodów osobowych – podkreśla Krzysztof Lemmle, Kierownik ds. Floty i Administracji w Grupie Klima-Therm. – Silnik hybrydowy to przede wszystkim mniejsza emisja spalin, mniejsze spalanie i mniejsze zużycie elementów eksploatacyjnych. Gdy dodamy do tego szereg zaawansowanych systemów wspomagających jazdę, zyskujemy pewność, iż nasi pracownicy otrzymali nowoczesne narzędzie znacząco podnoszące bezpieczeństwo oraz komfort odbywanych podróży służbowych – dodaje Krzysztof Lemmle.


Nowo zakupiona flota samochodów zyskała charakterystyczne oklejenie, spójne dla wszystkich spółek z Grupy. Zostało ono zaprojektowane z myślą o budowie profesjonalnego wizerunku Grupy Klima-Therm jako jednego z największych oferentów na rynku rozwiązań klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Polsce. Zastosowany branding ma przede wszystkim na celu wzmocnienie rozpoznawalności firmy, pełniąc funkcję swoistego nośnika identyfikacji i reklamy


Obecnie cały park samochodowy Grupy Klima-Therm liczy ponad 170 aut osobowych i dostawczych.