Nabilaton w najnowszej odsłonie

Rozwój firmy Nabilaton, która od 2011 roku prężnie działa na rynku HVAC, wymagał nie tylko nowej struktury organizacyjnej, ale też odświeżenia wizerunku. Pomarańczowo-zielona kolorystyka zamieniła się w klasyczną i elegancką czerń, zachowując przy tym tradycyjne pomarańczowe akcenty.


Nowy logotyp Nabilaton to nic innego, jak graficzne przedstawienie aktualnej sytuacji w firmie: wzrost, rozwój, dynamizm, profesjonalizm i technika. To wszystko przekłada się na dumne dystrybuowanie prestiżowych marek, takich jak włoskie Galletti i HiRef, czeski REMAK i brytyjski Thermoscreens. Nabilaton to również Generalny Przedstawiciel polskiej marki NOXA, której produkty przyciągają coraz więcej odbiorców.


Nowa identyfikacja firmy zmienia jej oblicze na stałe. W odświeżonej kolorystyce już niebawem będziecie mogli Państwo zobaczyć także materiały drukowane. Ten przełom to pierwszy przygotowawczy krok do 10-lecia, które będziemy świętować już w przyszłym roku!