[ Zamknij ]
Nowe zasady dotyczące cookiesW ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.
Nabilaton – to już 10 lat!
Opublikowano: 29.01.2021
Na pytania portalu klimatyzacja odpowiada Sebastian Wróbel, Dyrektor Sprzedaży Nabilaton.
Powrót wizji, zmiana koncepcji działania i jednocześnie ciągły rozwój. Tak pokrótce można podsumować działalność firmy Nabilaton, która w tym roku obchodzi swój jubileusz! To już 10 lat, jak spółka oferuje projektantom i instalatorom profesjonalne wsparcie i urządzenia najbardziej topowych marek w Europie. O minionej dekadzie i planach na przyszłość mówi w wywiadzie Sebastian Wróbel, Dyrektor Sprzedaży Nabilaton.
Jak wyglądał rynek HVAC 10 lat temu, kiedy powstawał Nabilaton?
Ja rynek HVAC obserwuje właściwie już od ponad 20 lat. To, co się stało w tym czasie to ogromna przepaść-zarówno pod kątem technologicznym, rozwojowym, jak i produktowym. Wspominając początki działania naszej firmy mogę stwierdzić, że swoimi założeniami sprzed dekady wyprzedziliśmy innych. Wówczas w głównej mierze chcieliśmy promować na rynku ekologiczne rozwiązania, m.in. pompy ciepła.

Jak została przyjęta taka propozycja?
Niestety polski rynek nie był jeszcze na to gotowy, więc musieliśmy zmienić kierunek działań na profesjonalną obsługę inwestycyjną. Wtedy też jeszcze nikt nie przypuszczał, że firma rozwinie się tak szeroko! Jednak to ten nieustający potencjał i ludzie, którzy ją tworzyli sprawili, że Nabilaton stał się spółką z najbardziej prestiżowymi markami w portfolio.
Na początek włoskimi…
Tak. Przez pierwsze lata interesowały nas agregaty wody lodowej, a Włochy to kolebka europejskich producentów tych urządzeń. Obcowanie z doświadczonymi markami samoistnie podnosiło nam poprzeczkę, a tym samym wpływało na coraz większy prestiż na rynku HVAC. Zaczęliśmy od współpracy z markami Loran, Hidros, Cetra. Z biegiem lat pojawiały się kolejne – Galletti, czy europejska marka NOXA, które są z nami do dziś.
I dołączyli do nich Thermoscreens, HiRef, Remak i Thermocold… Będzie więcej marek?
Tak, chcemy rozbudowywać portfolio zielonej energii na podstawie kolejne asortymenty. I tak na przykład w 2020 rozbudowaliśmy firmę o dystrybucję pompy ciepła M-Thermal marki Midea. To nowy, ciekawy, topowy produkt, świetny jakościowo i cenowo. Jedno z lepszych rozwiązań technicznych i technologicznych na rynku. Pracuje w ekstremalnych warunkach, również pogodowych, bardzo proekologiczny z klasą efektywności A+++.
Czyli historia z pompami ciepła zatoczyła koło.
Dokładnie. Można te minione lata podsumować krótko: to powrót pewnej wizji, zmiana koncepcji działania i jednocześnie ciągły rozwój, co przekłada się na perfekcjonizm i jakość. Pompy ciepła znowu stały się priorytetem. Mamy już na M-Thermal swój własny pomysł sprzedażowy i właśnie w 2021 roku będziemy układać działania na rynku pod kątem też i tego urządzenia, z obecnymi i nowymi partnerami.
Brzmi obiecująco i ambitnie. Czy macie „plan B” biorąc pod uwagę pandemię?
Pandemia nie wpłynęła na nasze założenia wykreowane w ubiegłym roku. Plany mogą pokrzyżować się tylko tym, którzy mieli je wcześniej niedoprecyzowane. My tak naprawdę w 2020 roku odnotowujemy sukcesy, jak np. realizacja największego hotelu Marriott w Polsce, który znajduje się w Krakowie. Obiekt został wyposażony w 11 central wentylacyjnych marki Remak. Jest to dla nas potwierdzenie, że mamy produkty wysokiej jakości trafiające do takich odbiorców, jakich sobie założyliśmy.
2020 rok był również odświeżeniem wizerunku Nabilaton
Tak. Rozwój firmy Nabilaton, która od 2011 roku prężnie działa na rynku HVAC, wymagał nie tylko nowej struktury organizacyjnej, ale też odświeżenia wizerunku. Pomarańczowo-zielona kolorystyka zamieniła się w klasyczną i elegancką czerń, jedynie zachowując przy tym tradycyjne pomarańczowe akcenty. Nowy logotyp Nabilaton to nic innego jak graficzne przedstawienie aktualnej sytuacji w firmie: wzrost, rozwój, dynamizm, profesjonalizm i technika.
A czy wraz z tym rozwojem powiększy się zespół pracowników?
Oczywiście. Stałe budowanie wyspecjalizowanej kadry to jedno z zadań na 2021 rok. Zdecydowanie wzrośnie też potencjał i możliwości firmy. To będzie kolejny rok wyzwań. Przed nami też bardzo duży projekt-niespodzianka, ale szczegółów nie mogę jeszcze zdradzić. Idziemy na bardzo szeroką skalę, nie zatrzymujemy się.
Powodzenia i bardzo dziękuję za rozmowę.
Również dziękuję.
Opracowanie, redakcja.
Materiał objęty prawem autorskim. Publikacja w części lub w całości wyłącznie za zgodą redakcji.
KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe
Nabilaton
E-mail: nabilaton@nabilaton.pl
WWW: www.nabilaton.pl
Tel: +48 22 811 30 28
Fax: +48 22 811 37 43
Adres:
Okólna 45
05-270 Marki
05-270 Marki
-
KAISAI rozpoczyna cykl eventów na największych autodromach w Polsce
Ogólnopolski cykl wydarzeń organizowanych na profesjonalnych torach do prób i zawodów samochodowych, zapoczątkuje 11 maja event na Autodromie Słomczyn. Edycja wiosenna obejmie 6 imprez u działem około 120 klientów marki KAISAI.
- Wystartował specjalny program wsparcia sprzedaży Schiessl i Panasonic AIR POWER
- Tempcold dla DATA CENTER
- Dni otwarte w oddziałach Schiessl Polska
- Schiessl: Szkolenia Hisene VRF
-
Relacja z konferencji Wienkra & AUX
W dniach 6-8 maja zorganizowaliśmy wyjątkowy EVENT dla naszych partnerów biznesowych, który odbył się w Hotelu Szczawnica Resort & SPA **** położonym w malowniczych Pieninach.
- Relacja ze szkolenia VRF Innova (I edycja)
- Szkolenie Instalacja i serwis jednostek typu split, multisplit i PAC marki INNOVA (I edycja)
- Nowa strona internetowa firmy SCROL
- Instal-Konsorcjum: Nowa oferta firmy Magnaplast
-
Nowa oferta Midea 2022
Gotowi na sezon klimatyzacji? Poznaj nową ofertę systemów klimatyzacji Midea na sezon 2022/23.
- HAIER - hamowanie rozwoju SARS-CoV-2 przez Technologię Sterylizacja UV-C PRO potwierdzone certyfikatem
- IGLOTECH GROUP na targach Mostra Convegno Expocomfort w Mediolanie
- CoolKlima: Wiedza i jej doskonalenie
- Free: Premiera Katalogu LCAC 2022
-
Klimatyzatory DAIKIN Sensira+ dostępne od ręki w HTS
Przygotuj się na lato już teraz! Zamów klimatyzator i zamontuj jeszcze przed upałami.
- Jubileusz 20-lecia AIRCON
- Klimatyzacja i wentylacja w Endorfinie
- Pompa ciepła powietrze-woda Innova Nordic II
- RE-Energy – innowacyjne spojrzenie na OZE
Katalog firm
-
Klimatyzacja Warszawa
Klimatyzacja, Wentylacja - świadczymy usługi montażu oraz serwisu klimatyzacj… -
HVAC 360 Sp. z o.o.
Wiedza, doświadczenie, specjalizacja, zaufanie Dzięki dwudziestoletniemu d… -
Arnet
Siedziba firmy mieści się w Grójcu w województwie mazowieckim.…
Promocje
Promocja Gree dla Instalatorów! Podwójna korzyść! Duet
Tylko teraz kupując dwa dowolne komplety Pular Split (duet), każdy z nichSchiessl: Promocja na systemy VRF Hisense
Zbieraj punkty za każdy kW mocy agregatu VRF i wygraj jeden z 10 telewizorówWięcej korzyści – promocja dla Instalatorów
TYLKO TERAZ – bestsellerowy PULAR Free Match Plus w wyjątkowej cenie.
Polecamy
Relacja z konferencji Wienkra & AUX
W dniach 6-8 maja zorganizowaliśmy wyjątkowy EVENT dla naszych partnerówNowa oferta Midea 2022
Gotowi na sezon klimatyzacji? Poznaj nową ofertę systemów klimatyzacji MideaHAIER - hamowanie rozwoju SARS-CoV-2 przez Technologię
Firma Haier informuje, że jej klimatyzacja wyposażona w technologię
Copyright © 2005-2022 klimatyzacja.pl Sp. z o.o.. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt strony www i CMS: Go3.pl © 2011