[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Nabilaton – to już 10 lat!

Opublikowano: 29.01.2021

image

Na pytania portalu klimatyzacja odpowiada Sebastian Wróbel, Dyrektor Sprzedaży Nabilaton.



Powrót wizji, zmiana koncepcji działania i jednocześnie ciągły rozwój. Tak pokrótce można podsumować działalność firmy Nabilaton, która w tym roku obchodzi swój jubileusz! To już 10 lat, jak spółka oferuje projektantom i instalatorom profesjonalne wsparcie i urządzenia najbardziej topowych marek w Europie. O minionej dekadzie i planach na przyszłość mówi w wywiadzie Sebastian Wróbel, Dyrektor Sprzedaży Nabilaton.


Jak wyglądał rynek HVAC 10 lat temu, kiedy powstawał Nabilaton?
Ja rynek HVAC obserwuje właściwie już od ponad 20 lat. To, co się stało w tym czasie to ogromna przepaść-zarówno pod kątem technologicznym, rozwojowym, jak i produktowym. Wspominając początki działania naszej firmy mogę stwierdzić, że swoimi założeniami sprzed dekady wyprzedziliśmy innych. Wówczas w głównej mierze chcieliśmy promować na rynku ekologiczne rozwiązania, m.in. pompy ciepła.




Jak została przyjęta taka propozycja?

Niestety polski rynek nie był jeszcze na to gotowy, więc musieliśmy zmienić kierunek działań na profesjonalną obsługę inwestycyjną. Wtedy też jeszcze nikt nie przypuszczał, że firma rozwinie się tak szeroko! Jednak to ten nieustający potencjał i ludzie, którzy ją tworzyli sprawili, że Nabilaton stał się spółką z najbardziej prestiżowymi markami w portfolio.


Na początek włoskimi…
Tak. Przez pierwsze lata interesowały nas agregaty wody lodowej, a Włochy to kolebka europejskich producentów tych urządzeń. Obcowanie z doświadczonymi markami samoistnie podnosiło nam poprzeczkę, a tym samym wpływało na coraz większy prestiż na rynku HVAC. Zaczęliśmy od współpracy z markami Loran, Hidros, Cetra. Z biegiem lat pojawiały się kolejne – Galletti, czy europejska marka NOXA, które są z nami do dziś.


I dołączyli do nich Thermoscreens, HiRef, Remak i Thermocold… Będzie więcej marek?
Tak, chcemy rozbudowywać portfolio zielonej energii na podstawie kolejne asortymenty. I tak na przykład w 2020 rozbudowaliśmy firmę o dystrybucję pompy ciepła M-Thermal marki Midea. To nowy, ciekawy, topowy produkt, świetny jakościowo i cenowo. Jedno z lepszych rozwiązań technicznych i technologicznych na rynku. Pracuje w ekstremalnych warunkach, również pogodowych, bardzo proekologiczny z klasą efektywności A+++.


Czyli historia z pompami ciepła zatoczyła koło.
Dokładnie. Można te minione lata podsumować krótko: to powrót pewnej wizji, zmiana koncepcji działania i jednocześnie ciągły rozwój, co przekłada się na perfekcjonizm i jakość. Pompy ciepła znowu stały się priorytetem. Mamy już na M-Thermal swój własny pomysł sprzedażowy i właśnie w 2021 roku będziemy układać działania na rynku pod kątem też i tego urządzenia, z obecnymi i nowymi partnerami.


Brzmi obiecująco i ambitnie. Czy macie „plan B” biorąc pod uwagę pandemię?
Pandemia nie wpłynęła na nasze założenia wykreowane w ubiegłym roku. Plany mogą pokrzyżować się tylko tym, którzy mieli je wcześniej niedoprecyzowane. My tak naprawdę w 2020 roku odnotowujemy sukcesy, jak np. realizacja największego hotelu Marriott w Polsce, który znajduje się w Krakowie. Obiekt został wyposażony w 11 central wentylacyjnych marki Remak. Jest to dla nas potwierdzenie, że mamy produkty wysokiej jakości trafiające do takich odbiorców, jakich sobie założyliśmy.


2020 rok był również odświeżeniem wizerunku Nabilaton
Tak. Rozwój firmy Nabilaton, która od 2011 roku prężnie działa na rynku HVAC, wymagał nie tylko nowej struktury organizacyjnej, ale też odświeżenia wizerunku. Pomarańczowo-zielona kolorystyka zamieniła się w klasyczną i elegancką czerń, jedynie zachowując przy tym tradycyjne pomarańczowe akcenty. Nowy logotyp Nabilaton to nic innego jak graficzne przedstawienie aktualnej sytuacji w firmie: wzrost, rozwój, dynamizm, profesjonalizm i technika.

 

A czy wraz z tym rozwojem powiększy się zespół pracowników?

Oczywiście. Stałe budowanie wyspecjalizowanej kadry to jedno z zadań na 2021 rok. Zdecydowanie wzrośnie też potencjał i możliwości firmy. To będzie kolejny rok wyzwań. Przed nami też bardzo duży projekt-niespodzianka, ale szczegółów nie mogę jeszcze zdradzić. Idziemy na bardzo szeroką skalę, nie zatrzymujemy się.


Powodzenia i bardzo dziękuję za rozmowę.

Również dziękuję.


Opracowanie, redakcja.
Materiał objęty prawem autorskim. Publikacja w części lub w całości wyłącznie za zgodą redakcji.




KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Nabilaton

E-mail: nabilaton@nabilaton.pl

Tel: +48 22 811 30 28
Fax: +48 22 811 37 43
Adres:
Okólna 45
05-270 Marki

BUDMA 2022 -Gotowi do spotkań
Majorka z FUJITSU – finał 8. Edycji Programu Partnerskiego „Poznaj Klimat”

Katalog firm

Promocje

Polecamy