Klimatyzacja HAIER – NR 1

Haier kolejny raz udowodnił swoją przewagę rynkową i ponownie stoi na czele raportów! Haier AC został nagrodzony i wyróżniony aż trzema certyfikatami NR 1 potwierdzającymi pozycję marki, przyznanymi przez EUROMONITOR podczas międzynarodowych tragów AWE, które odbyły się w Szanghaju, 23 marca 2021 roku.


HAIER NR 1 – Urządzenia podłączone do sieci

Marka NR 1 wśród klimatyzatorów podłączonych do sieci i sterowanych zdalnie (w tym klimatyzatorów inteligentnych) na świecie, z udziałem w rynku przekraczającym 31% pod względem wielkości sprzedaży w 2020 roku. To już 5 rok z rzędu, kiedy HAIER utrzymuje pozycję lidera. W ubiegłorocznym podsumowaniu udział marki wynosił 29,4%, w tym roku to już ponad 31%!


Klimatyzatory HAIER z Self Clean – NR 1

Marka NR 1 w kategorii Self Clean na świecie, z udziałem w rynku przekraczającym 46% pod względem wielkości sprzedaży w 2020 roku. HAIER wyznacza trendy w dziedzinie klimatyzacji. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom takim jak technologia Self Clean, HAIER AC trzeci rok z rzędu stoi na czele raportu. Self Clean to technologia samooczyszczania urządzeń, pozwalająca na zachowanie klimatyzatorów w czystości, co bezpośrednio wpływa na jakość wywiewanego powietrza. Technologia ta zapewnia niższe koszty eksploatacyjne i wyższą efektywność. Klimatyzatory z funkcją Self Clean to: JADE Plus, FLEXIS Plus, PEARL Plus, TUNDRA Plus.


HAIER – NR 1 wśród chińskich korporacji

Marka NR 1 wśród największych chińskich korporacji z własną marką klimatyzatorów pod względem wielkości sprzedaży na rynku globalnym (z wyłączeniem Chin kontynentalnych) w 2020 roku. Wpływ na wyniki raportu ma stale rosnąca popularność marki. HAIER dokłada wszelkich starań by utrzymywać jak najwyższe standardy jakości swoich produktów i obsługi klientów. Przewagą HAIER jest również rozbudowana sieć dystrybucji, a także posiadanie własnego Centrum Badawczo-Rozwojowego klimatyzacji, które jest jednym z największych na świecie.


Euromonitor to międzynarodowa niezależna organizacja, która od blisko 50 lat prowadzi cenione badania na rynku. Istotą jej działalności jest przygotowywanie raportów dotyczących tysięcy produktów i usług na świecie.