KAISAI rozszerza kampanię reklamową o Polskie Radio

Firma Klima-Therm, właściciel marki oraz generalny dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła KAISAI, intensyfikuje trwającą od ponad roku kampanię radiową. Reklamę emitowaną obecnie na antenach stacji RMF FM i RMF wzmocni obecność sponsorska w rozgłośniach Polskiego Radia.


Do końca wakacji dżingle sponsorskie promujące klimatyzatory oraz pompy ciepła KAISAI będą towarzyszyć popularnym audycjom w radiowej Jedynce oraz w Programie 3 Polskiego Radia, z intensywnością aż kilkudziesięciu emisji dziennie. Obecność marki KAISAI w Polskim Radiu ma zapewnić jej dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców z dużych, średnich, jak i mniejszych miast. Tym samym firma zwiększa siłę prowadzonych aktywności mediowych oraz dywersyfikuje grupę docelową dla jeszcze lepszej skuteczności kampanii kierowanej do odbiorców detalicznych.

Kampania radiowa produktów KAISAI trwa nieprzerwanie od kilkunastu miesięcy i potrwa co najmniej do stycznia 2022 roku. Dzięki konsekwentnie realizowanym działaniom oraz różnorodności stacji ujętych w całym media planie (Radio ZET, Antyradio, RMF FM, RMF Classic, Jedynka PR, Trójka PR), komunikat marki KAISAI trafi do świadomości szerokiego grona odbiorców w całej Polsce, w kluczowej grupie docelowej M/K 25+. Głównym celem sprzedażowym tak intensywnej kampanii jest umocnienie wiodącego udziału klimatyzatorów i pomp ciepła KAISAI w rynku urządzeń dedykowanych do domu i biura.