[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Integracja GPS z FaciliTime

Opublikowano: 12.01.2018

image

Aplikacja FaciliTime, jak przystało na wielofunkcyjne narzędzie dla firm usługowych, wykorzystuje nowoczesne technologie, aby maksymalnie wesprzeć optymalizację działań Twojej firmy. Zaimplementowanie do oprogramowania modułu GPS przekłada się na wiele, mniej lub bardziej oczywistych korzyści. Poznaj je wszystkie i przekonaj się o wartości współczesnych metod zarządzania pracownikami terenowymi.


Lokalizacja – kluczowa korzyść aplikacji
FaciliTime kompleksowo wspiera zarządzanie firmą serwisową i usługową. Ułatwia rozdzielanie zadań, planowanie tras, gromadzenie danych, generowanie statystyk, przeglądanie historii zleceń czy komunikację i przesyłanie danych pomiędzy pracownikami. Co szczególnie ważne, dzięki subskrypcji tego narzędzia możesz w każdej chwili monitorować czas pracy i lokalizację poszczególnych serwisantów.
Oprogramowanie FSM wykorzystuje w tym celu system nawigacji satelitarnych GPS, który opracowali Amerykanie. Dziś to standardowa funkcja chociażby w urządzeniach mobilnych, których aplikacje niejednokrotnie bazują na dokładnej lokalizacji. Kierowcy również od lat cenią sobie możliwości dodatkowych nawigacji, które wyświetlają mapy, podpowiadają trasy i prowadzą do celu. Dzięki stosowaniu FaciliTime wykorzystujesz do maksimum właściwości GPS. Poznaj najważniejsze korzyści płynące z implementacji systemu do nowoczesnego narzędzia zarządzania.


1. Wiesz, co robi Twój pracownik
Kontrola pracowników jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania. Stale wykorzystywany moduł GPS pozwala w przyjazny dla obu stron sposób monitorować aktualne położenie serwisanta. Zamiast wydzwaniać i wypytywać, licząc na uczciwą i dokładną odpowiedź, po prostu podglądasz w czasie rzeczywistym i z precyzją co do metrów, gdzie się znajduje pracownik. Nie ma mowy o samowolnych przerwach czy zmianach tras bez konsultacji. W każdej chwili możesz sprawdzić, czy pracownik jest tam, gdzie powinien być.


2. Dbasz o informację
To, gdzie w danym momencie znajduje się serwisant, interesuje wszystkich – od pracowników biurowych, przez współpracowników (np. wykonujących pokrewne usługi w ramach tej samej firmy), po klientów. Aplikacja w pełni wykorzystująca GPS umożliwia wzajemną wymianę informacji. Dokładna lokalizacja połączona z wizualizacją danych na mapie pozwala być dobrze poinformowanym, co niweluje wszelkie niejasności i pozwala podejmować decyzje na bieżąco.


3. Automatycznie planujesz i rozdzielasz zadania
Jeżeli Twoi pracownicy terenowi są na bieżąco monitorowani za pomocą GPS, aplikacja generuje aktualizacje, pozwalające co do minuty przewidzieć przyjazd techników. W oparciu o te informacje wiesz, jak zmieniać kolejność zleceń czy przydział zadań, a klient ma pewność serwisu w precyzyjnie wyznaczonym terminie. Aby nie zabierać Twojego cennego czasu, aplikacja sama generuje i wysyła niezbędne komunikaty.


4. Bierzesz pod uwagę wszystkie czynniki
Moduł GPS zapewnia automatyczną analizę tak kluczowych dla Twojej działalności danych jak poziom spalania paliwa w samochodach czy korki mogące mieć wpływ na punktualność pracowników. W takiej sytuacji wytyczenie nowej trasy lub zmiana harmonogramu zleceń przestaje być problemem. Wszystkie najważniejsze elementy przechodzą na oprogramowanie, a pracownicy otrzymują czytelne, jasne komunikaty. Każdy wie, co robić, a czas i pieniądze są oszczędzane.


5. Likwidujesz luki w harmonogramie
Precyzyjne wyznaczanie tras pozwala efektywniej planować każdy dzień. Jeżeli wszystko jest pod większą kontrolą, łatwiej zniwelować przestoje i niewykorzystane, „puste” godziny w ciągu dnia roboczego. Cała firma staje się wówczas efektywniejsza, przyjmując więcej zleceń i nie rezygnując z pojawiających się, pilnych zapytań.


6. Dbasz o punktualność
Klienci skarżą się zazwyczaj na to, że serwis nie rozwiązał problemu, a także zawiódł pod względem punktualności. W sytuacji, gdy aplikacja sprawdza lokalizację za pomocą GPS i automatycznie generuje wiadomości dla klientów dotyczące spóźnienia, ich reakcja na ewentualne poślizgi jest zgoła inna niż przy braku jakiejkolwiek informacji.


7. Zwiększasz jakość usług
Zyskujesz praktycznie w każdym aspekcie. Oszczędzasz czas i pieniądze, a Twoi pracownicy są lepiej przygotowani do pracy, co zwiększa im komfort działania. Dokładniej planujesz dni, tygodnie i miesiące, przyjmując więcej zleceń i budujesz pozytywne opinie wśród klientów. Jednym słowem: Twoja firma się rozwija, a Ty zarabiasz więcej. I to jest najważniejsza korzyść płynąca z integracji modułu GPS z systemem FaciliTime.



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
Al.Niepodległości, 942
81-862 Sopot

Avicold: Wsporniki gumowe
Dlaczego warto przejść na FSM (Field Service Managment).

Katalog firm

  • Swegon

    Swegon Sp. z o.o. to polska część szwedzkiego koncernu Swegon, który j…
    Swegon
  • Kira

    Firma KIRA jest oficjalnym dystrybutorem urządzeń klimatyzacyjnych koreańskie…
    Kira
  • Refsystem

    Refsystem to silnie rozwijająca się firma, która działa w branży wenty…
    Refsystem

Programy doboru

Nowości