Haier jest marką numer jeden na świecie w dziedzinie zdalnie sterowanych klimatyzatorów

W dniu 1 lutego , David Cleveland, Dyrektor da. Badań w Euromonitor , londyńskiej firmie zajmującej się wiarygodnymi badaniami rynku światowego, oficjalnie podpisał i wydał światowy raport danych w zakresie klimatyzatorów zdalnie sterowanych. Informował w nim, że Haier jest marką numer jeden na świecie pod względem ilości urządzeń podłączonych i sterowanych zdalnie za pomocą Internetu , z udziałem rynku wynoszącym 23,6 % pod względem wielkości sprzedaży w 2016 roku.



Według raportu jest to pierwszy na świecie wiarygodny raport z badań dotyczących zdalnie sterowanych klimatyzatorów wydany przez Euromonitor. Zgodnie z kryterium oceny Euromonior, pod uwagę brane były klimatyzatory z wbudowaną funkcją łączności z innymi urządzeniami i/lub konsumentami oraz urządzeniami loT, które mogą komunikować się ze sobą wzajemnie. Badane klimatyzatory obejmują inteligentne urządzenia, które są zautomatyzowane i wymagają niewielkiej ingerencji człowieka i posiadają zintegrowany moduł łączności , zaawansowane funkcje wykrywania oraz analitykę zintegrowaną z internetowymi usługami wsparcia.


Niniejszy raport z badań został synchronicznie przeprowadzony przez Euromonitor w 46 krajach i regionach, z udziałem 30 marek z całego świata. Raport wykazał, że wielkość sprzedaży światowych klimatyzatorów zdalnie sterowanych , w tym inteligentnych klimatyzatorów osiągnęła szczyt w 2016 roku, natomiast łączny roczny wskaźnik wzrostu w zakresie tych klimatyzatorów wyniósł 62% w latach 2013-2016.


W ciągu ostatnich dwóch lat, Haier, który zajął pierwsze miejsce, dokonał wielu nowych osiągnięć w zakresie polepszania jakości i innowacyjności urządzeń. W 2016 roku, klimatyzator zdalnie sterowane Haier były eksportowane do 32 krajów i regionów takich jak Stany Zjednoczone, Włochy, Francja, Rosja, Indie, Polska osiągając czterokrotnie wyższe tempo wzrostu w porównaniu do produktów konkurencyjnych.


Euromonitor to słynna brytyjska firma z 45-letnią historią działająca w zakresie badań rynku. Jest wiodącym dostawcą informacji rynkowych na świecie, a jej eksperci w 80 krajach mogą przeprowadzać szczegółowe analizy wszystkich trendów w ramach obecnych międzynarodowych i handlowych aspektów.