[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Główne zalety systemu FaciliTime

Opublikowano: 19.12.2017

image

Jako przedsiębiorcy, zależy Ci na osiągnięciu jak największej efektywności Twoich pracowników. To cel każdego, kto prowadzi firmę. Jeśli Twoja działalność ma charakter mobilny, a pracownicy działają głównie w terenie, znakomitym sposobem na poprawienie zysków jest system Field Service Management (FSM). Poznaj jego główne zalety.


Niezakłócona komunikacja
System FSM został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach, których pracownicy wykonują swoje zadania w terenie. Do tego typu przedsiębiorstw można zaliczyć m.in. firmy serwisowe, usługowe, montażowe. Niewątpliwą zaletą systemów FSM jest możliwość utrzymywania ciągłego, niezakłóconego kontaktu pomiędzy pracownikami znajdującymi się w terenie a pracownikami siedzącymi w biurze. To zasługa funkcji wysyłania powiadomień push, dzięki którym można natychmiast poinformować pracownika o kolejnym zleceniu, przesyłając mu dane adresowe i specyfikację kolejnego zlecenia.



Potężnym narzędziem dostępnych w systemach FSM jest harmonogram aktualizowany w czasie rzeczywistym. Po każdym zakończonym zleceniu pracownicy zaznaczają wykonaną pracę, co pozwala na bieżąco kontrolować postępy, dokładnie planować zlecenia, bezzwłocznie przydzielać zadania oraz odpowiednio reagować na wszelkie nieprzewidziane sytuacje, jak np. zbyt długo wykonywany serwis czy nagłe, pilne zlecenie.
Pełna kontrola firmy, gdziekolwiek jesteś.


Równie istotnym elementem systemów FSM jest możliwość natychmiastowej wymiany informacji pomiędzy pracownikami znajdującymi się w terenie a osobami, które nadzorują ich pracę w biurze. Gdy brakuje jakiejś części do serwisu, wystarczy, że pracownik terenowy to zaraportuje, a pracownicy biurowi będą mogli podjąć natychmiastową reakcję i zamówić brakujący element. Tak samo w drugą strony – jeżeli w magazynie pojawią się nowe części, wystarczy je wprowadzić do systemu, żeby wszyscy lub tylko wybrani pracownicy dostali informacji na ten temat.
Ponieważ systemy FSM gromadzą wszystkie faktury i płatności w ramach jednej aplikacji, dostęp do nich jest zapewniony przez cały czas niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują pracownicy. Dzięki temu w każdym momencie można sprawdzić obecne lub starsze transakcje. Krótko mówiąc: systemy FSM pozwalają na bieżąco monitorować i zintegrować działania pracowników terenowych i biurowych. Z wymiernymi korzyściami dla Twojej firmy – wypróbuj Field Service Management i przekonaj się o tym osobiście!



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
Al.Niepodległości, 942
81-862 Sopot

Dlaczego warto przejść na FSM (Field Service Managment).

Katalog firm

  • Klimatyzacja Warszawa

    Klimatyzacja, Wentylacja - świadczymy usługi montażu oraz serwisu klimatyzacj…
    Klimatyzacja Warszawa
  • ebm-papst

    ebm-papst Polska Sp. z o.o. posiadamy jedyny w swoim rodzaju asortyment produ…
    ebm-papst
  • Daikin

    Daikin jest światowym liderem na rynku rozwiązań klimatyzacyjnych, chłodniczy…
    Daikin

Pomoce projektowe