Fujitsu rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową

1 lipca firma Klima-Therm rozpoczęła telewizyjną kampanię sponsorską promującą urządzenia klimatyzacyjne Fujitsu wśród użytkowników końcowych. Na kanale informacyjnym TVN24 przez kilka najbliższych tygodni emitowany będzie wizerunkowy materiał reklamowy w formie 8-sek. billboardu. Reklama Fujitsu lokowana jest przy programach o najwyższym wskaźniku oglądalności.


Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W billboardzie telewizyjnym, wyprodukowanym przez Klima-Therm specjalnie na potrzeby reklamy sponsorskiej, wykorzystano jeden z najnowszych modeli klimatyzatorów ściennych z oferty Fujitsu – KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.


Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.


– Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.


Telewizyjna kampania sponsorska marki Fujitsu na kanale TVN24 ruszyła 1 lipca i potrawa co najmniej trzy tygodnie. Spot Fujitsu będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych pasmach programowych: porannym i popołudniowo-wieczornym.