[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Fujitsu rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową

Opublikowano: 01.07.2020

image

1 lipca firma Klima-Therm rozpoczęła telewizyjną kampanię sponsorską promującą urządzenia klimatyzacyjne Fujitsu wśród użytkowników końcowych. Na kanale informacyjnym TVN24 przez kilka najbliższych tygodni emitowany będzie wizerunkowy materiał reklamowy w formie 8-sek. billboardu. Reklama Fujitsu lokowana jest przy programach o najwyższym wskaźniku oglądalności.




Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W billboardzie telewizyjnym, wyprodukowanym przez Klima-Therm specjalnie na potrzeby reklamy sponsorskiej, wykorzystano jeden z najnowszych modeli klimatyzatorów ściennych z oferty Fujitsu – KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.


Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.


– Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.


Telewizyjna kampania sponsorska marki Fujitsu na kanale TVN24 ruszyła 1 lipca i potrawa co najmniej trzy tygodnie. Spot Fujitsu będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych pasmach programowych: porannym i popołudniowo-wieczornym.


Reklama Fujitsu została również udostępniona za pośrednictwem kanału firmy Klima-Therm na YouTube – zachęcamy do oglądania!



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Klima-Therm

E-mail: handlowy@klima-therm.com

Tel: +48 22 517 36 00
Fax: +48 22 879 99 07
Adres:
Ostrobramska 101 A
04-041 Warszawa

KLIMA: Konkurs dla Instalatorów – do wygrania klimatyzator, oczyszczacz, debuggery i ubrania robocze
Klimatyzatory ścienne Bosch idealnym rozwiązaniem do mieszkań

Katalog firm

  • Alpinus Chemia

    Alpinus Chemia to firma działająca w kilku segmentach rynku - handel surowcam…
    Alpinus Chemia
  • Klimatyzacja Warszawa

    Klimatyzacja, Wentylacja - świadczymy usługi montażu oraz serwisu klimatyzacj…
    Klimatyzacja Warszawa
  • Uni-Lux Sp.z o.o.

    Nasza firma Uni-Lux Sp. z o.o. działająca na rynku od 1993 roku,  zajmuj…
    Uni-Lux Sp.z o.o.

Promocje

Polecamy