[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Efektywnie i pod kontrolą, czyli podgląd pracy w czasie rzeczywistym.

Opublikowano: 26.06.2018

image



Firmy transportowe, serwisowe, usługowe opierają się o skuteczną współpracę „biura” z „terenem”, a efektywność oraz rentowność biznesu jest wprost uzależniona od kontroli i komunikacji. Współczesne aplikacje pozwalają menadżerowi na podgląd pracy w czasie rzeczywistym i oferują wiele innych działań przynoszących korzyści. Poznaj je wszystkie! 



Zagrożenia dla biznesu 

Schody zaczynają się w momencie problemów, a tych potencjalnych wcale nie brakuje. Zacznijmy od zmian w harmonogramie. Klient odwołuje wizytę w ostatniej chwili. Wpada dodatkowe zlecenie na sąsiednim osiedlu. Korki lub wypadki uniemożliwiają przejazd przez miasto. Sprzęt ulega awarii. Samochód się psuje. Serwis trwa kwadrans, a nie godzinę. Opóźnienia lub przestoje – i to, i to psuje Twój biznes. Komunikacja na linii klient – pracodawca – pracownicy jest utrudniona. Nie wiesz, jakimi trasami jeżdżą Twoi fachowcy. Nie wiesz, czy nie robią sobie dodatkowych przerw. W zasadzie… niewiele wiesz. Poza tym, że na firmowe konto wpływa mniej pieniędzy, niż mogłoby przy takim popycie. I że klienci nie są do końca zadowoleni z jakości i terminowości usług. Co zrobić?



Real-Time Visibility – gwarancja większej efektywności 


Nie ma złotych recept na udany biznes, ale biorąc pod uwagę wymienione wyżej czynniki, można wskazać narzędzia, które pozwalają na zwiększenie efektywności i kontroli nad każdym etapem realizacji konkretnych usług w terenie.


Rozwój technologii przełożył się na niesamowity sukces aplikacji, które w coraz większym stopniu automatyzują nasze codzienne życie, tak prywatne, jak i zawodowe. Istnieją już programy, które polegają na wglądzie w czasie rzeczywistym (w języku angielskim mówi się o aplikacjach typu real-time visibility). Chodzi o systemy, które w spójny i szeroki sposób łączą funkcje niezbędne firmom serwisowym.


Wyposażając wszystkich pracowników terenowych w takie narzędzie, otrzymujesz podgląd na ich bieżące aktywności. Widzisz trasę, po której się poruszają, monitorujesz nawet zużycie paliwa. Masz pewność, że przemieszczają się pomiędzy domami czy biurami klientów, nie załatwiając prywatnych spraw lub celowo wybierając dłuższe trasy. Dzięki harmonogramowi, który jest dostępny dla wszystkich, rozdzielasz zadania i możesz w każdej chwili przestawić kolejność czy ustawić priorytet. Jeśli klienci również otrzymują dostęp do Twoich pracowników, komunikacja w sprawie np. zmiany terminu serwisu przebiega znacznie sprawniej, unikasz niepożądanych nieporozumień.


Twoim pracownikom też jest łatwiej. Nie muszą ciągle „wisieć na słuchawce” – wystarczy, że rzucą okiem na ekran smartfona czy tabletu i już wiedzą, co mają robić. Jeśli potrzebują dokumentacji (np. historii serwisów, instrukcji itd.),wystarczy, że zajrzą do chmury, nie muszą jeździć z „papierami”. Ty wiesz, że oszczędzają czas, wszystko załatwiając z poziomu aplikacji. Można w niej również wykorzystać moduł przyjmowania uwag i skarg klientów.


Pracujesz zdalnie, samemu będąc w terenie lub w biurze, kontrolując sytuację na monitorze komputera. Analizujesz mapy i czas pracy. Dzięki automatycznym raportom wyciągasz wnioski i przeprowadzasz skuteczną ewaluację działań. Bazując na realnych, indywidualnych statystykach, zmieniasz perspektywę i podejście do realizowanej działalności. Zamiast marnować czas i pieniądze wpisujesz do harmonogramu taką liczbę klientów, jaką jesteś w stanie obsłużyć bez opóźnień. A jeśli z niezależnych od Ciebie przyczyn pojawią się problemy, uniwersalne narzędzie działające w trybie rzeczywistym z pewnością pomoże w błyskawicznym poinformowaniu wszystkich zainteresowanych stron.


Reaguj tu i teraz 


Każda praca w terenie wiąże się z opóźnieniami i niespodziewanymi problemami. Możesz przyjąć to za codzienność i nic nie zmieniać, ale znacznie bardziej opłaca się wykorzystanie nowoczesnych, innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych. To na barkach menadżera, szefa, kierownika spoczywa odpowiedzialność za skuteczne rozsyłanie pracowników i dbanie o odpowiedni poziom kontroli. Przydział zadań, analiza w teraźniejszości i przyszłościowej perspektywie, ale także odpowiedni poziom merytoryczny usług – to wszystko zależy od podejścia i dostępu do odpowiedniego know-how.


Wyobraź sobie, że Twój pracownik jedzie na serwis, ale z jakiegoś powodu nie jest w stanie przeprowadzić usługi. Nie ma dostępu do dokumentów, brakuje mu instrukcji, która upewnia co do kolejności działań. Nie pamięta także poprzednich serwisów pod tym adresem. Rozwiązanie? Dokumentacja i historia w chmurze, dostępna za pomocą aplikacji. Koniec z powrotem do biura i umawianiem się na dodatkowe, nieopłacalne terminy.


Aplikacje ułatwiające kompleksową komunikację między pracownikami firm usługowych są szczególnie ważnym kierunkiem rozwoju w branży usługowej, serwisowej. Im szybciej wdrożysz innowacyjne rozwiązania w swoim przedsiębiorstwie, tym skuteczniej wyróżnisz się konkurencyjnością i efektywnością. Zdecydowanie warto podążać w tym kierunku, łącząc pracę biurową i terenową.


Odwiedź nas na stronie https://www.facilitime.pl 
i już teraz efektywnie zarządzaj pracą swoich pracowników



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
kujawska
81-862 Sopot

Katalog firm

  • Swegon

    Swegon Sp. z o.o. to polska część szwedzkiego koncernu Swegon, który j…
    Swegon
  • Kira

    Firma KIRA jest oficjalnym dystrybutorem urządzeń klimatyzacyjnych koreańskie…
    Kira
  • Refsystem

    Refsystem to silnie rozwijająca się firma, która działa w branży wenty…
    Refsystem

Produkty