[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Efektywna praca pracowników terenowych - 6 powodów do przejścia na FSM

Opublikowano: 14.06.2018

image

W firmie, która opiera się o świadczenie usług i działalność pracowników w terenie, potrzebne są rozwiązania, które optymalizują koszty, usprawniają codzienną pracę i pomagają efektywnie planować. Szansą na osiągnięcie zdecydowanych postępów w tym zakresie jest oprogramowanie dla FSM (Field Service Management). Dowiedz się, dlaczego warto z niego skorzystać


FSM – dla kogo ?

Te wskazówki są dla Ciebie jeżeli prowadzisz działalność i...:
  • klienci nie zawsze są zadowoleni z jakości usług;
  • firma nie funkcjonuje według konkretnego planu;
  • narażasz się na wiele niespodziewanych i nieplanowanych kosztów;
  • Ty i Twoi pracownicy pracujecie nieefektywnie;
  • nie masz dostępu do rozbudowanych statystyk i analiz swojej działalności.
Kilka efektów zastosowania nowoczesnych aplikacji pozwala zaufać temu rozwiązaniu. Czy wiesz, że 97% użytkowników oprogramowania FSM zauważa poprawę sytuacji swojej firmy? Mowa nie tylko o finansowych zyskach. Najwyższa pora zająć się przedstawieniem 6 powodów do przejścia na software FSM.



1. Efektywniej planujesz
Natłok zleceń, rozdzielanie zadań, wskazywanie priorytetów – to wszystko może wprowadzać chaos, ale z użyciem nowoczesnych aplikacji da się na nim efektywnie zapanować. Pracownicy biurowi mogą w dowolnym momencie układać plan dnia i rozdzielać poszczególne zadania, na bieżąco aktualizując wytyczne. Czytelna organizacja pracy jest również korzystniejsza dla pracowników, którzy chcą wiedzieć, czego się spodziewać i gdzie sprawdzić niezbędne dane.


2. Dopasowujesz zlecenia do umiejętności
Jeżeli prowadzisz regularny monitoring kompetencji swoich pracowników, wiesz, jak skutecznie rozdzielać zadania, aby były wykonane jak najlepiej. Wiele serwisów jest nieudanych właśnie przez to, że zostają do nich oddelegowani pracownicy bez umiejętności. Planowanie za pomocą aplikacji i oprogramowania ułatwia przyporządkowywanie pracowników do konkretnych zleceń, a przy okazji motywuje do efektywniejszego szkolenia.


3. Koncentrujesz informacje
W takich branżach jak HVAC nie raz dochodzi o awarii, poprawek. Jednocześnie otrzymujesz multimedialne materiały, przechowujesz dokumenty... łatwo je pogubić, a trudniej znaleźć, gdy zachodzi pilna potrzeba. Korzystanie z cyfrowej, uporządkowanej formuły i jednego, spójnego narzędzia do archiwizacji ułatwia szybkie dotarcie do ważnych danych i ich zabezpieczenie. Jednocześnie wyobraź sobie oczywistą korzyść, jaka zachodzi, gdy technik w trakcie serwisu może skorzystać z aplikacji i zajrzeć do historii zlecenia, schematów, instrukcji czy wytycznych. Ryzyko błędu znacznie się minimalizuje.


4. Oszczędzasz i pilnujesz czasu
Aplikacje FSM znacząco ułatwiają zarządzanie pracownikami w czasie. Jeżeli podział zadań jest czytelny, a komunikacja uproszczona i schematyczna, nie tracisz czasu. Kontrolujesz, czy praca odbywa się zgodnie z harmonogramem i na bieżąco otrzymujesz informacje o postępach pracowników.


5. Otrzymujesz raporty
Jeżeli zatrudnieni przez Ciebie technicy i pracownicy terenowi mają do dyspozycji aplikację, za pomocą której mogą szybko przesłać raport ze swoich działań, a także zarchiwizować zadania, łatwiej jest pracować zgodnie z oczekiwaniami klientów. Poza tym oprogramowanie ułatwia przygotowywanie statystyk oraz analizę danych. Z biegiem czasu możesz wyciągać daleko idące wnioski – co usprawnić, co zapewnia zysk, co wymaga przemodelowania. Dzięki temu usługi stają się coraz wydajniejsze, a klienci bardziej zadowoleni.


6. Poprawiasz kontakt z klientem
Rozbudowane systemy FSM pozwalają np. zbierać oceny od klientów, a także poznawać ich oczekiwania lub ewentualne zastrzeżenia. Usługobiorcy cenią firmy, które są otwarte na komunikację i sugestie. Jeżeli staniesz się lepszym usługodawcą dla swoich klientów, zwiększasz szansę, że utrzymasz ich przy sobie.


Zapoznaj się z naszą ofertą promocyjną % i już teraz wejdź na stronę  http://www.facilitime.pl



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
Al.Niepodległości, 942
81-862 Sopot

Katalog firm

  • Swegon

    Swegon Sp. z o.o. to polska część szwedzkiego koncernu Swegon, który j…
    Swegon
  • Kira

    Firma KIRA jest oficjalnym dystrybutorem urządzeń klimatyzacyjnych koreańskie…
    Kira
  • Refsystem

    Refsystem to silnie rozwijająca się firma, która działa w branży wenty…
    Refsystem

Produkty