[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Dlaczego warto przejść na FSM (Field Service Managment).

Opublikowano: 18.12.2017

image

W firmie, która opiera się o świadczenie usług i działalność pracowników w terenie, potrzebne są rozwiązania, które optymalizują koszty, usprawniają codzienną pracę i pomagają efektywnie planować. Szansą na osiągnięcie zdecydowanych postępów w tym zakresie jest oprogramowanie dla FSM (Field Service Management). Dowiedz się, dlaczego warto z niego skorzystać.
FSM – dla kogo


Te wskazówki są dla Ciebie jeżeli prowadzisz działalność i...:

  • klienci nie zawsze są zadowoleni z jakości usług;
  • firma nie funkcjonuje według konkretnego planu;
  • narażasz się na wiele niespodziewanych i nieplanowanych kosztów;
  • Ty i Twoi pracownicy pracujecie nieefektywnie;
  • nie masz dostępu do rozbudowanych statystyk i analiz swojej działalności.
Kilka efektów zastosowania nowoczesnych aplikacji pozwala zaufać temu rozwiązaniu. Czy wiesz, że 97% użytkowników oprogramowania FSM zauważa poprawę sytuacji swojej firmy? Mowa nie tylko o finansowych zyskach. Najwyższa pora zająć się przedstawieniem 6 powodów do przejścia na software FSM.

1. Efektywniej planujesz
Natłok zleceń, rozdzielanie zadań, wskazywanie priorytetów – to wszystko może wprowadzać chaos, ale z użyciem nowoczesnych aplikacji da się na nim efektywnie zapanować. Pracownicy biurowi mogą w dowolnym momencie układać plan dnia i rozdzielać poszczególne zadania, na bieżąco aktualizując wytyczne. Czytelna organizacja pracy jest również korzystniejsza dla pracowników, którzy chcą wiedzieć, czego się spodziewać i gdzie sprawdzić niezbędne dane.


2. Dopasowujesz zlecenia do umiejętności
Jeżeli prowadzisz regularny monitoring kompetencji swoich pracowników, wiesz, jak skutecznie rozdzielać zadania, aby były wykonane jak najlepiej. Wiele serwisów jest nieudanych właśnie przez to, że zostają do nich oddelegowani pracownicy bez umiejętności. Planowanie za pomocą aplikacji i oprogramowania ułatwia przyporządkowywanie pracowników do konkretnych zleceń, a przy okazji motywuje do efektywniejszego szkolenia.


3. Koncentrujesz informacje
W takich branżach jak HVAC nie raz dochodzi o awarii, poprawek. Jednocześnie otrzymujesz multimedialne materiały, przechowujesz dokumenty... łatwo je pogubić, a trudniej znaleźć, gdy zachodzi pilna potrzeba. Korzystanie z cyfrowej, uporządkowanej formuły i jednego, spójnego narzędzia do archiwizacji ułatwia szybkie dotarcie do ważnych danych i ich zabezpieczenie. Jednocześnie wyobraź sobie oczywistą korzyść, jaka zachodzi, gdy technik w trakcie serwisu może skorzystać z aplikacji i zajrzeć do historii zlecenia, schematów, instrukcji czy wytycznych. Ryzyko błędu znacznie się minimalizuje.


4. Oszczędzasz i pilnujesz czasu
Aplikacje FSM znacząco ułatwiają zarządzanie pracownikami w czasie. Jeżeli podział zadań jest czytelny, a komunikacja uproszczona i schematyczna, nie tracisz czasu. Kontrolujesz, czy praca odbywa się zgodnie z harmonogramem i na bieżąco otrzymujesz informacje o postępach pracowników.


5. Otrzymujesz raporty
Jeżeli zatrudnieni przez Ciebie technicy i pracownicy terenowi mają do dyspozycji aplikację, za pomocą której mogą szybko przesłać raport ze swoich działań, a także zarchiwizować zadania, łatwiej jest pracować zgodnie z oczekiwaniami klientów. Poza tym oprogramowanie ułatwia przygotowywanie statystyk oraz analizę danych. Z biegiem czasu możesz wyciągać daleko idące wnioski – co usprawnić, co zapewnia zysk, co wymaga przemodelowania. Dzięki temu usługi stają się coraz wydajniejsze, a klienci bardziej zadowoleni.


6. Poprawiasz kontakt z klientem
Rozbudowane systemy FSM pozwalają np. zbierać oceny od klientów, a także poznawać ich oczekiwania lub ewentualne zastrzeżenia. Usługobiorcy cenią firmy, które są otwarte na komunikację i sugestie. Jeżeli staniesz się lepszym usługodawcą dla swoich klientów, zwiększasz szansę, że utrzymasz ich przy sobie.



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Terian Network

E-mail: info@terian.net

Tel: + 48 58 690 70 15
Adres:
kujawska
81-862 Sopot

Katalog firm

  • Klimatyzacja Warszawa

    Klimatyzacja, Wentylacja - świadczymy usługi montażu oraz serwisu klimatyzacj…
    Klimatyzacja Warszawa
  • ebm-papst

    ebm-papst Polska Sp. z o.o. posiadamy jedyny w swoim rodzaju asortyment produ…
    ebm-papst
  • Daikin

    Daikin jest światowym liderem na rynku rozwiązań klimatyzacyjnych, chłodniczy…
    Daikin

Pomoce projektowe