Klimatyzacja Mistrzów - Finał Mistrzostw UEFA U21


W rozegranym 30 czerwca 2017 w Krakowie finałowym meczu wygrała młodzieżowa reprezentacja Niemiec. Zespół Stefana Kuntza pokonał, niezwyciężonych w fazie grupowej i półfinale, Hiszpanów 1:0. Mecz cieszył się bardzo dużą frekwencją na krakowskim stadionie - 14 059 widzów. W tym roku oficjalnym partnerem turnieju był Hisense, którego generalnym dystrybutorem w zakresie systemów klimatyzacyjnych na terenie kraju jest Schiessl Polska.

 

Pula 400-tu biletów na wszystkie mecze mistrzostw pozwoliła Klientom naszej firmy osobiście kibicować ulubionym drużynom podczas eliminacji i rozgrywek finałowych. Przyszłorocze Mistrzostwa FIFA World Cup Russia 2018, których Hisense został oficjalnym Sponsorem, zapowiadają się jako impreza równie atrakcyjna dla wszystkich sympatyków footbolu oraz klientów systemów klimatyzacji tej globalnej marki. Do zobaczenia w przyszłym roku! Rozgrywany na polskich boiskach turniej UEFA EURO U21 2017 cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Dla tych, którzy nie mogli przybyć na stadion rozgrywki relacjonowało 500 akredytowanych dziennikarzy. Trwające od 16 do 30 czerwca zmagania najlepszych młodzieżowych reprezentacji w Europie relacjonowano nie tylko na Starym Kontynencie ale również w Australii, Afryce czy Indonezji! W ciągu ostatnich dwóch tygodni telewizyjne transmisje z mistrzostw dotarły na terytorium co najmniej 150 państw. Obok 32 oficjalnych nadawców mecze obsługiwało pół tysiąca przedstawicieli mediów z całego świata.

 

Mistrzostwa w liczbach

Wstępne szacunki UEFA wskazują, że:

  • łączna oglądalność meczów UEFA EURO U21 2017 na świecie sięgnęła 140 milionów widzów
  • prawa do transmisji „na żywo” wykupiło 32 nadawców
  • nadawcy objęli swym sygnałem aż 150 krajów
  • mecze reprezentacji Polski na antenie Polsatu oraz Polsatu Sport obejrzało w sumie 10,7 mln widzów.
  • Polska – Słowacja – 3,7 mln
  • Polska – Szwecja – 3,7 mln
  • Anglia – Polska – 3,3 mln