Lokalne wsparcie inicjatyw sportowych przez Klimor

Spółka Klimor rozpoczęła działania z zakresu lokalnego marketingu sportowego, których zasadniczym celem jest wsparcie małych inicjatyw sportowych realizowanych w bliskim otoczeniu firmy.



Jednym z beneficjentów projektu został Wydział Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej. W ramach nawiązanej współpracy sponsoringowej firma KLIMOR otrzymała status partnera wspierającego drużynę piłkarską reprezentującą Wydział podczas wiosennych rozgrywek Międzywydziałowej Ligii Piłki Nożnej. Logo KLIMOR eksponowane jest zarówno na strojach zawodników, jak i we wszystkich kluczowych mediach internetowych powiązanych z uczelnią, samorządem studenckim oraz samą ligą piłkarską. Poza środowiskiem akademickim, KLIMOR działa również na rzecz klubów sportowych propagujących aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych, czego przykładem jest m.in. zaangażowanie firmy w sponsoring klubu żeglarskiego „Rewska Szkuta” działającego w akwenie Zatoki Puckiej. Branding 5 łódek regatowych, które biorą udział we wszystkich zawodach organizowanych przez klub, w sposób kontekstowy podkreśla pochodzenie marki KLIMOR i jej związek z rynkiem morskim w zakresie jednej z grup oferowanych produktów klimatyzacyjno-wentylacyjnych. Lokalna promocja KLIMOR w niedawno rozpoczętym sezonie wiosenno-letnim obejmuje ponadto sponsoring sportowy drużyny kolarskiej w Gdyni, w skład której – co szczególnie cenne – wchodzą także Pracownicy firmy.


- Ideą marketingu sportowego jest wykorzystanie atutów sportu i związanych z nim, pozytywnych emocji w procesie kreowania i rozwijania marki sponsora. Promowanie naszej firmy poprzez wspieranie lokalnych inicjatyw sportowych traktujemy jako jedno z narzędzi budowy świadomości marki KLIMOR w bliskim otoczeniu biznesowym organizacji. Działania te mają również na celu podkreślenie naszego zrozumienia i poparcia dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu rozumianej jako aktywne zaangażowanie firmy w przedsięwzięcia ważne z punktu widzenia funkcjonowania określonej społeczności – podsumowuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.