50-lecie powstania firmy Hisense

50-ta rocznica powstania firmy Hisense. Od małego producenta odbiorników radiowych do światowego koncernu.

Historia Hisense sięga 1969 roku. Na przestrzeni dekad firma osiągnęła trzecią pozycję na świecie pod względem popularności marki w segmencie TV, zajmuje miejsce w pierwszej piątce największych producentów klimatyzatorów RAC i LCAC (>>> sprawdź naszą ofertę splitów >>>) oraz drugą pozycję jako najpopularniejszy brand VRF w Chinach (>>> sprawdź naszą ofertę VRF >>>). Do korporacji należą dwie firmy notowane na giełdzie: Hisense Appliance i Hisense Kelon Appliance. W roku 2018 do portfolio firm należących do korporacji Hisense dołączyła słoweńska Gorenje. Hisense szczyci się tym, że jest jedyną grupą biznesową w Chinach, posiadającą jednocześnie trzy dobrze rozpoznawalne marki handlowe - Hisense, Kelon, Ronshen.

Posiadając w swoim portfolio klimatyzację, AGD, systemy teleinformatyczne, aparaturę medyczną, nieruchomości i usługi dedykowane, wykorzystuje sponsoring sportowy jako klucz do bycia marką globalną. W ramach tej aktywności, podobnie jak w latach ubiegłych, firma sponsoruje najważniejsze wydarzenia piłkarskie przyciągające liczną widownię na stadiony i przed ekrany telewizorów. Tak też jest w przypadku Mistrzostw UEFA EURO 2020.