Uszczelniacz czołowy sprężarki TAMA TM131 i ZEXEL DIESEL KIKI TM31, DKS32

Uszczelnienie czołowe – potocznie określane jako dławica , zimering metalowy z o-ringiem w kompresorach TAMA TM131 , ZEXEL DIESEL KIKI: TM31 / DKS32 

Klimatyzacja do busa IVECO.

WYMIARY USZCZELNIACZA :

  • Średnica zewnętrzna – 32 mm
  • Średnica wewnętrzna– 13,8 mm
  • Wysokość L1– 14,2 mm


Klimatyzacja do samochodów wymaga dobrze działającej sprężarki, która jest sercem układu klimatyzacji w samochodzie. Częstą przyczyną ubytku czynnika chłodzącego w systemie chłodzenia samochodu jest uszkodzenie uszczelniacza. W autobusach klimatyzacja to nie luksus lecz konieczność. W wielu przypadkach to wymóg podstawowy dla firm obsługujących kraje europy południowej. Cena kompresorów do autobusów w porównaniu do ceny małych sprężarek klimatyzacji do aut osobowych jest wyraźnie wyższa, ale w porównaniu do pomp oryginalnych jest konkurencyjna. Oferujemy również możliwość remontu kompresorów do autobusów, jak i napędów w nich stosowanych. 

Uwaga

Aby uchronić przed uszkodzeniem uszczelniacz czołowy, należy do montażu używać specjalnej osłony , która zabezpiecza przed uszkodzeniem nowo zakupionej części. Wał główny kompresora jest zakończony wielowypustem , o ostro zakończonych krawędziach. Zakładając nowy uszczelniacz, musimy przesunąć go wzdłuż wału, a co za tym idzie przez wieloklin. Jeśli nie zastosujemy przy montażu odpowiedniej osłony doprowadzamy do uszkodzenia powierzchni uszczelniającej wał kompresora. 

DANE POMOCNE W IDENTYFIKACJI DŁAWICY :

  • LASER-SINEX : C-N-UZ-052
  • SANTECH : S30-1116