W Polsce kampania wystartowała w październiku. Grupą docelową w pierwszym etapie są klienci ostateczni. W przyszłym roku planowane jest rozszerzenie kampanii o działania skierowane do instalatorów, którzy jako ambasadorzy marki pomagają klientom w doborze właściwego urządzenia oraz jego instalacji. W ten sposób zarówno klient jak i instalator staną się bohaterami w walce o ochronę klimatu.
W ramach kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju „Ograniczaj emisję CO2 i rachunki za ogrzewanie” Bosch pokazuje, jak łatwo można zrobić ważny krok w kierunku ochrony klimatu we własnych czterech ścianach. W kampanii pokazane są zwykłe osoby, które prowadzą zwykłe życie, a jednocześnie stają się bohaterami w walce z emisją CO2. Nieważne co robisz: jesteś pod prysznicem, czytasz książkę, oglądasz serial czy jesz popcorn, wystarczy, że jesteś użytkownikiem urządzenia grzewczego, które jest przyjazne dla środowiska np. pompa ciepła lub kocioł kondensacyjny, aby mieć wpływ na redukcję śladu węglowego i ochronę klimatu.
Bosch oferuje instalacje grzewcze redukujące ślad węglowy dla nowych budynków i projektów modernizacyjnych. Pompy ciepła Bosch oferują dokładnie to, czego oczekują prawdziwi bohaterowie – np. pompa ciepła powietrze/woda Compress 7000i AW to jedna z najcichszych pomp ciepła na rynku, która może być stosowana zarówno w nowych budynkach, jak i w projektach modernizacyjnych. Modulowana moc grzewcza urządzenia to gwarancja produkcji ilości ciepła zgodne z zapotrzebowaniem budynku. Urządzenie zapewnia niskie koszty eksploatacji dzięki wysokiej efektywności (współczynnik COP sięgający wartości 4,25 przy temperaturze powietrza 2°C) oraz zapewnia dostarczanie ciepła do temperatury -20°C stopni na zewnątrz budynku. Compress 7000i AW zapewnia funkcje grzania i chłodzenia - komfort cieplny latem i zimą.