Kampania jest kontynuacją aktywności reklamowej Klima-Therm w telewizji, którą dystrybutor rozpoczął w 2022 roku. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości marek Fujitsu i Kaisai w segmencie wysokiej klasy urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych dla domu i biura.
Wskazania sponsorskie zaplanowane zostały w blokach tematycznych cieszących się najwyższą oglądalnością, w tym między innymi przy ‘Sporcie’ w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich.
Spoty emitowane będą także m.in. na kanale tematycznym Domo+ na Polsacie, czym uzupełnią zasięg w grupie odbiorców zainteresowanych bezpośrednio tematyką urządzania domu i mieszkania.
Kampania telewizyjna Fujitsu i Kaisai potrwa od kwietnia do końca lipca i stanowi uzupełnienie intensywnych działań reklamowych realizowanych dla obu marek w Internecie.