Grundfos: Nowy standard obsługi Klienta - 1Office


Grundfos pragnie zapewnić doskonałą obsługę klienta.

 

Od połowy kwietnia 2019 r. korzystamy z nowego systemu komunikacji, w którym do kontaktu z nami dedykowany jest jeden numer telefonu i dedykowany adres e-mail do zapytań technicznych.

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

 

JAK TO DZIAŁA?

  • Łatwiej i szybciej!   tylko jeden numer telefonu, bez względu na rodzaj pytania
  • dedykowany adres e-mail dla zapytań technicznych
  • szybko i sprawnie - proste zapytania obsłużymy natychmiast   
  • pytania, które wymagają specjlistycznej wiedzy, zawsze docierają do najbardziej wykwalifikowanych inżynierów

Jeden kontakt

  • Ty wybierasz czy chcesz porozmawiać ze specjalistą w zakresie doboru technicznego, czy też chcesz zapytać o dostępność, cenę, termin dostawy produktów, czy też potrzebujesz informacji o częściach zamiennych i serwisie pomp Grundfos
  • system automatycznie sortuje połączenia przychodzące bez przełączania i oczekiwania