Grundfos: Nowy standard obsługi Klienta - 1Office
Grundfos pragnie zapewnić doskonałą obsługę klienta.
Od połowy kwietnia 2019 r. korzystamy z nowego systemu komunikacji, w którym do kontaktu z nami dedykowany jest jeden numer telefonu i dedykowany adres e-mail do zapytań technicznych.
Jak możesz się z nami skontaktować?
JAK TO DZIAŁA?
- Łatwiej i szybciej! tylko jeden numer telefonu, bez względu na rodzaj pytania
- dedykowany adres e-mail dla zapytań technicznych
- szybko i sprawnie - proste zapytania obsłużymy natychmiast
- pytania, które wymagają specjlistycznej wiedzy, zawsze docierają do najbardziej wykwalifikowanych inżynierów
Jeden kontakt
- Ty wybierasz czy chcesz porozmawiać ze specjalistą w zakresie doboru technicznego, czy też chcesz zapytać o dostępność, cenę, termin dostawy produktów, czy też potrzebujesz informacji o częściach zamiennych i serwisie pomp Grundfos
- system automatycznie sortuje połączenia przychodzące bez przełączania i oczekiwania